hopelijk vinden jullie het leuk. ik weet dat ik veel over Louis babbel maar dat gaat nu veranderen. veel leesplezier!! xx R.

We lopen allemaal naar buiten. Ik sluit nog snel de deur en open mijn auto. De meisjes stappen in en ik zie Anke nog snel naar Harry kijken. ‘Pas op Anke, je begint de kwijlen!’ zeg ik lachend. Ze begint te lachen en stapt in. Ik volg Louis. Anke begint: ‘ Robin, wat wou je me zeggen?’ ‘Niets speciaals’ antwoordt ik snel. Als ik in gedachten verzonken geraak, hoor ik de meisjes nog fantaseren over hoe het zou zijn om een relatie te hebben met hun favoriet. Ik begin te denken. Dat doe ik altijd als ik auto rijd. Zou Harry het echt durven? En wat als Zayn niet op Chaima is? Of Liam niet op Vienna? Ze zouden er kapot van zijn. ‘ Hey, alles oké?’ vraagt Chaima opeens. ‘Ja tuurlijk. Waarom?’ weet ik uit te brengen. ‘ Je antwoordde niet op Anke’s vraag.’ Zegt Vienna vervolgens. ‘Ah, sorry, niet gehoord.’ zeg ik. ‘Ik vroeg: hoe het nu tussen jou en Louis is.’ Zegt Anke. ‘ Weet ik niet…’ realiseer ik me meteen. ‘Hij kust je toch!’ zegt Vienna. ‘Ja, maar wat als dat gewoon is om Eleanor te vergeten?’ begin ik opeens te twijfelen. ‘Wat weten we eigenlijk over hen?’ vraag ik. ‘ Het zijn geweldige zangers, zien er goed uit en zijn ontzettend vriendelijk.’ zegt Vienna. ‘Ja, maar zegt dat dan iets over hun persoonlijkheid?’ zeg ik. ‘Ik zet me aan de kant.’ Vervolg ik. ‘Waarom?’ vraagt Vienna. ‘Om ze op de proef te stellen.’ Antwoordt ik. ‘En hoe denk je dat te gaan doen?’ zegt Anke. ‘Als zij ook stoppen en naar ons komen lopen om te vragen of we in orde zijn, dan hebben ze een streep voor.’ leg ik uit. En ja hoor, nog geen 10 meter verder stopt hun auto. Ze stappen uit en komen naar ons gelopen. Louis stopt bij mijn raampje. ‘Gaat het wel?’ vraagt hij overbezorgd. Zayn was intussen ook gestopt bij Chaima’s deurtje, Liam bij Vienna’s en Harry bij Anke’s. Ik stap uit en kijk naar Louis. Ik neem hem mee naar de berm en ga zitten. ‘Anke vroeg me net iets.’ zeg ik. ‘Ja?’ antwoordt hij. ‘Ze vroeg of we iets hebben.’ ‘ Oh, en wat heb je gezegd?’ vraagt hij. ‘ Dat ik het niet weet…’ antwoord ik. Ik zie dat Harry Anke ook heeft meegenomen naar de berm. Hij gaat zitten en trekt Anke op zijn schoot. ‘Louis? Die kus, was dat omdat je van me houdt of om Eleanor te vergeten?’ vraag ik. Hij kijkt naar me, maar als ik naar hem kijk, kijkt hij naar zijn handen.

Reageer (1)

  • ZarryStylik

    IK HEB HET ECHT WARM NU :D :D :D xxx(H)(Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen