Lily Rose
Xxx ivana
De begrafenis is over 3 dagen ik ben met allison de stad in geweest voor een goede jurk. Het heeft even geduurd naar ik heb uiteindelijk een mooie jurk gevonden. Allison komt ook naar de begrafenis om mij te steunen. Ik moet nog wel een speech schrijven maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ik heb van alles op geschreven maar niks lijkt goed genoeg om te beschrijven wat mijn moeder voor me betekende en wat ze gedaan heeft voor anderen.
Lieve mensen
Het doet me goed om te zien dat jullie hier allemaal zijn, om mijn moeder voor het laatst gedag te zeggen. Ookal is het niet een leuke reden waarom we hier zijn. Maar als je kijkt naar alle mensen die hier gekomen zijn kun je zien wat een goed mens mijn moeder was. Ze stond altijd dag en nacht voor iedereen klaar en wilde altijd helpen waar ze maar kon. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Eigenlijk alle woorden zijn te min om te beschrijven hoe mijn moeder was. Dus ik zal het hier bij laten. Ik hou van je mama, je bent voor altijd in mijn hart.
Met een zucht klap ik mijn boekje dicht, dit word niks!. Ik kijk naar de jurk die aan mijn kast hangt. Hij is best mooi. Oh mama was je og maar hier. Wat moet ik nou zonder jouw?! Ik loop naar beneden en ga achter de piano zitten. Ik begin watte spelen maar hou er al snel mee op. Zelfs piano spelen maakt me op dit moment niet rustig. Ik pak de foto die op de piano staat. Deze foto is al heel lang geleden gemaakt. Hier leerde mijn moeder me piano spelen.
Ik mis je.
Er zijn nog geen reacties.