Foto bij O11 - First kiss

Pov : Niall

De woorden van Madison deden me nog zeer. Ik zat op de bank, met m’n gitaar en speelde m’n nieuwe song nog een keer.
Ik pak m’n laptop en ga op skype. Ik stuur Zayn een bericht dat ze op skype moeten komen.
Even later waren ze online.
‘’Dude, hoe gaat het daar?’’vroeg Harry. ‘’Prima’’. ‘’Zo klinkt het anders niet’’. Ik zucht ‘’er is niks, ik heb een song’’. ‘’Cool, laat maar horen’’zegt Louis enthousiast.
Ik stem m’n gitaar en begin het nummer te spelen :

I saw you there, so beautiful
You stopped and stared, so magical
Then you asked me for my name
And we took an out town train
Before you leave, get up to go
I wanna know

Do you like Shakespeare? Jeff Buckely?
Watching movies on Sunday?
Do you like kissing when it's raining?
Making faces in the station?
Do you like, I need to know
What do you like? before you go

You walk me home, so wonderful
It starts to snow, it's incredible
Now we're walking up my street
And you slowly turn to me
You're three inches from my lips
But before we do this


Er werd aan de deur geklopt. Ik stop met spelen ‘’binnen’’. Ik zet m’n gitaar weg en keek op wanneer de deur weer dichtgaat. ‘’ehm, hey, kan ik je spreken?’’. Madison keek me aan. Ik keek naar de jongens ‘’ik spreek je nog wel oke?’’. ‘’oeh, een secret lover’’grijnst Harry. Ik rol met m’n ogen en klap de laptop dicht. Ik klop naast me. Madison blijft in de deuropening staan. ‘’je mag wel gaan zitten’’.
Madison kwam naast me zitten ‘’ik wou m’n verontschuldiging aanbieden, voor wat ik daar straks gezegd had’’. ‘’Verontschuldiging aanvaard’’. Ze keek op ‘’echt?’’. Ik knik ‘’en ik wou sorry zeggen dat ik zomaar ben weggelopen’’.
‘’ik neem het je niet kwalijk’’.
Ik leg m’n gitaar weg en pak haar hand ‘’ik ben echt niet zoals ieder jongen, ik ga niet zomaar bij iemand weg’’.
Ze glimlacht vaag ‘’je bent inderdaad anders dan andere jongens’’. Ik grijns en kom dichterbij ‘’geef je me dan een kans?’’. Even bleef ze aarzelend en verstijfd zitten. Ik keek haar vragend aan. Voorzichtig knikt ze.
Voorzichtig druk ik een kus op haar lippen die ze kort beantwoord. ‘’ga je mee naar het kampvuur?’’. Ik knik en leg m’n gitaar weg ‘’ik kom er zo aan’’. Ze knikt en loopt het huisje uit.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen