Foto bij Intro :D

De intro van het verhaal, ik ben al bezig aan hoofdstuk 1 :D

Cast: Louis= Belle, Harry= het beest, Zayn= Gaston, Niall= Lumière, Liam= Pendule (de klok), Mary= mevr. Tuit., Justin Bieber= Barstje, Paul= Maurice, Will= boekenverkoper, Danielle= kleerkast,…

Dit verhaal is gebaseerd op de disney klassieker Belle en het Beest. Prins Harry styles werd door een tovenares genaamd Caroline Flack vervloekt. Hij werd verandert is een afgrijselijk beest. De enige manier om de vloek te verbreken was om te leren iemand lief te hebben en zelf iemand vinden die van hem hield ondanks zijn uiterlijk. En dit voor het laatste bloemblaadje van de magische roos was gevallen. Dit zou gebeuren op zijn 18de verjaardag. Maar wie zou er nu ooit van een Beest kunnen houden?
Niet zoveel jaar later, zoekt Paul een uitvinder uit het stadje niet ver van het kasteel onderdak nadat hij was verloren gelopen in het bos. In ruil voor zijn vrijlating wil het beest Louis, Pauls neefje. Louis is ook een zanger en houdt van boeken hij is het buitenbeentje in Doncaster. Nadat hij opzoek ging naar Paul kwam hij in het kasteel terecht en vond Paul opgesloten in de kerker van het kasteel. Hij stelt aan het beest voor om de plaats van zijn oom in te nemen. De beest accepteert dit en Louis moet voor altijd in het kasteel blijven. Voor altijd… in het begin ziet Louis alleen maar een monster en het beest ziet Louis alleen maar als koppig en moeilijk. Maar naarmate de tijd verstrijkt leren ze elkaar beter kennen…


Ooit was er eens in een heel ver land een jonge prins, hij woonde in een schitterend kasteel. Hoewel hij alles had wat zijn hart maar begeerde was de prins verwend, egoïstisch en tegen niemand aardig. Maar toen op een winteravond klopte er een bedelaarster bij het kasteel aan, zij bood hem één roos aan als zij mocht schuilen voor de bittere kou. Vol afkeer van haar verwilderd uiterlijk lachte de prins smadelijk om haar aanbod en hij wilde de oude vrouw wegsturen, ze waarschuwde hem dat hij zich niet door het uiterlijk moest laten bedriegen wat schoonheid vindt je pas binnenin. En toen hij haar nog eens de deur wees smolt de lelijke oude vrouw weg om plaats te maken voor een beeldschone tovenares genaamd Caroline Flack. De prins wilde het weer goed maken maar het was te laat. Want zij had gezien dat er geen liefde school in zijn hart, en als straf veranderde zij hem in een afzichtelijk monster, en sprak een gruwelijke vloek uit over het kasteel en al zen bewoners. Zich schamend voor zijn monsterlijk uiterlijk verschool het beest zich in zen kasteel met alleen een toverspiegel als venster naar de buitenwereld. De roos die ze hem had gegeven was in werkelijkheid een betoverde roos die zou blijven bloeien tot hij 18 werd. Als hij iemand anders kon liefhebben en ook zijn liefde kon winnen tegen de tijd dat het laatste bloemblaadje eraf viel dan pas zou de vloek worden opgeheven. Als dat niet gebeurde zou hij gedoemd zijn voor altijd een eeuwig een monsterachtig beest te blijven. Jaar voor jaar ging voorbij, en hij verloor alle hoop. Want wie zou er ooit kunnen houden van een beest?...





Hopelijk vinden jullie het al iets hebben, ik heb de intro snel moeten maken sorry daarvoor x

(H)(H)(H)

Reageer (1)

  • LarryIsLove

    Want wie zou er ooit kunnen houden van een beest?...
    LOUIS!!!!
    Hou nu al van je story <3
    Snel verder!!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen