Foto bij Het eerste slachtoffer

Zebrapoot en Valkpoot voelden zich schuldig omdat phytonoog nu halfclanoog heette.

Het was nacht. Beerster lag weer wakker in zijn hol. maar hij was niet de enige. hij rekte zich uit en ging naar een wakende krijgerin. mamoetvacht. psst, mamoetvacht, ik moet het met je hebben over vlekpoot, je leerling. we kunnen van hem een groot wreed krijger maken.
mammoetvacht was verliefd op beerster en ze wist ook zijn plannen van de wrede leerlingen. hij kan misschien een groot leider worden. "jij moet hem gaan halen. en mammoetvacht deed dat. ze liep naar het leerlingenhol. ze zag daar zebrapoot in diepe slaap en ze zette een poot op vlekpoots buik. vlekpoot vroeg? gaan we nu al trainen?
mammoetvacht schudde haar kop; nee, we gaan over je krijgersceremonie praten. waauuww!!!!, ik als krijger: dacht velkpoot. "kom mee, naar beersters hol". toen ze in het leidershol lagen begon beerster: "vlekpoot, je bent een prima leerling en je vecht als een krijger. je zal oook een krijger kunnen worden. en misschien zelfs leider. "wat, ik? als leider? "ja. we zullen de rivierclan aanvallen en jij moet je dan bewijzen. vecht als een leider. je mag ook doden.
wat? vroeg vlekpoot? Beerster, ik ben maar een gewone leerling.
ik was ook een gewone leerling geweest. voegde beerster er aan toe.
ik zal morgen jou de kans geven om pumaster te doden. maar oppasen van ijzertand. dat is een hele sterke commandant. "beerster, je weet niet wie ik ben..... "dat weet ik wel. en ik weet dat jij een goede krijger en een sterke leider zal worden als je eerst iemand dood. neem desnoods Zebrapoot. "nooit!!!!, zebrapoot is mijn vriend!. beerster negeerde hem en zei: "Zebrapoot zal nooit de kans hebben commandant te worden. misschein zelfs geen krijger. "zebrapoot is geen goede vriend voor jou.
hij denkt alleeen aan slapn en eten. als je met hem bevriend blijft wordt je mischien een slechte leider. net zoals pumaster.
vlekpoot aarzelde. misschien heb je wel gelijk. maar Zebrapoot zal ik niet doden. misschien een leerling van de Rivierclan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen