Foto bij imagine voor Axelle h Styles

imagine..

je hebt voor je verjaardag concert kaartjes gekregen voor naar het concert 1D te gaan.
je bent het gelukkigste meisje op aarde!
eindelijk is het zover.je bent je aan het klaarmaken om samen met je beste vriendin 1D live te zien optreden. (http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=57280242 je outfit)
je zit op de derde rij,wat dus betekent dat je ze bijna kan aanraken.
de laatste 10 seconden gaat de zaal helemaal los en gillen jullie de longen uit jullie lijf.
tijdens het concert ontdek je dat Harry constant naar jou aan het kijken is wat jou natuurlijk ontzettend doet blozen.wanneer het concert gedaan is stappen jij en je vriendin richting de uitgang maar je word plots tegen gehoouden door Paul.'Harry want to talk to you.' zegt hij en vanbinnen begin je helemaal te fangirlen maar vanbuiten probeer je je rustig te houden.je kijkt naar je vriendin en ze knikt enthousiast.jullie worden door Paul begeleid naar de kleedkamer van de jongens.

je zag dat Harry net een ander t-shirt aan het aandoen was dus moest je je nog harder inhouden om niet heel hard te beginnen gillen.
de jongens begroeten jullie allebij vriendelijk en zeggen dat je mag gaan zitten in de zetel waardat ondertussen Niall zich al terug had laten invallen.jij en je vriendin lachen een beetje en gaan dan naast hem zitten.'what's you're name beautiful?' vroeg Harry met een lach op je gezicht wat jou hart helemaal deed smelten.'Axelle.' antwoordde je verlegen terug.ondertussen was jou vriendin aan de praat geraakt me Niall en zo te zien konden ze het goed met elkaar vinden.

'come with me , i want to show you something.' zei Harry opeens en je knikte en samen stapte jullie uit de kleedkamer.hij nam je hand vast en leidde je mee naar het podium.je stond daar awkwardly in het midden van het podium terwijl Harry iets gaan zoeken was.na een minuutje kwam hij terug met een micro in zijn hand en ging vlak voor je staan.je voelde dat je knal rood werd en keek even weg maar al snel voelde je zijn vinger je hoofd rustig terug naar hem keren.Harry glimlachte naar je wat jou ook deed glimlachen.opeen begon hij te zingen.'hey i just met you and this is crazy but here's my number so call me maybe?' ondertussen dat hij dat zong legde hij een papiertje in je hand met zijn nummer op.je glimlach kon gewoon niet meer groter.'okay i will call you.' zei je.hij lachte en kwam nog dichter bij je staan.hij steunde met zijn voorhoofd tegen dat van jou en nam je gezicht vast.je hard ging nu echt tekeer,het leek wel alsof het elk moment kon gaan ontploffen.en dan gebeurde het moment waardat ja altijd al had van gedroomd.jullie kuste passioneel tot dat jullie werden gestoord door de rest van de jongens met hun 'aawww!' geluidjes.'oh shut op!' ze Harry al lachend en snel drukte hij zijn lippen terug op die van jou.

dat was het begin van een geweldige relatie die je na 5 jaar kon voortzetten als 'Miss Styles' en met natuurlijk jullie tweeling dat opkomst was na jullie bruiloft.samen werden jullie oud met jullie kleinkinderen op jullie schoot.

i hoped you liked it Axelle! x

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen