Foto bij OO8 - On the water

Pov : Madison

‘’volgens mij vind je Niall leuk, of niet?’’vroeg Mike. ‘’echt niet’’verdedig ik mezelf terwijl we het volleybalnet ophangen voor de volgende dag. Hij grijnst ‘’jullie zijn wel veel bij elkaar’’. ‘’ja dus? We moeten toch samen koken’’.
‘’gooi me die andere net eens toe?’’. Ik pak de andere net en gooi het naar hem toe.
Ik keek hoe Niall met twee andere meisjes staan te praten. ‘’je moet er wel snel bij zijn’’grijnst Mike. Ik zucht ‘’hoe vaak moet ik het zeggen, ik vind Niall niet leuk, het maakt niet uit met wie hij omgaat’’.
Ik betrap mezelf dat ik naar Niall zat te kijken. Zo te zien had hij genoeg lol met de meiden. Ik zet de bankjes in het zand.
Wanneer alles klaar is klop ik het zand van m’n broek. ‘’ga je mee naar het kampvuur?’’vroeg Mike. ‘’Ik kom zo’’glimlach ik. ‘’wacht er niet te lang mee, want anders zijn de worstjes op’’. ‘’maak je geen zorgen’’.
Ik loop naar de steiger en ga op het randje zitten. Met m’n voeten trap ik in het water. Ik keek naar de maan die schittert in het water.
‘’Zin om te varen?’’. Niall ging naast me zitten. Ik keek opzij ‘’waar wil je in varen?’’. Hij wijst naar een kano. ‘’Shure’’. Ik stond op en loop met hem naar de kano.
Niall stapt de kano in en zet z’n gitaar naast hem en houd z’n hand omhoog. Ik glimlach en pak z’n hand en stap de kano in. Ik neem plaats tegenover m. Hij glimlacht en pakt de peddels en maakt t los. Langzaam gingen we bij de kant vandaan. ‘’Weet je wel wat je doet?’’vroeg ik lachend. Niall grijnst ‘’natuurlijk’’.
‘’weet je nog.. dat als de song klaar is, dat je hem mag horen?’’. Ik knik ‘’is hij af?’’. ‘’jup’’. Hij pakt z’n gitaar uit z’n tas en zet het op z’n knie.

I saw you there, so beautiful
You stopped and stare, so magical
Than you asked me for my name
And we took an out town train
Before you leave get up to go,
I wanna know

Do you like Shakespear? Jeff Buckley?
Watching movies on Sunday?
Do you like kissing when it raining?
Making faces in the station,
Do you like,
I need to know, what you like

[authors note : Miranda Cosgrove – Shakespear]

‘’En wat vind je ervan?’’. Ik glimlach ‘’hij is perfect’’. Hij keek naar z’n gitaar ‘’vind je?’’. Ik knik ‘’je moet hem afmaken, ik denk dat de anderen het ook perfect vinden’’.
Niall keek me aan en glimlacht ‘’ik hoop t’’.
‘’Zullen we terug?’’. Hij knikt en legt gitaar weg en pakt de peddels. Ik keek hem aan en glimlach.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen