1 Juli- M'n eerste dag...
Ik ging zitten in de eetzaal. Ik was hier net binnen en mocht 'ontspannen'. Ik pakte uit m'n tas m'n dagboek en legde het open en pakte een pen. Ik ademde langzaam uit en begon met schrijven...
Ik zit hier in een grote witte eetzaal. De jongeren die hier zitten z'n eng en raar. Ze zitten zinloos voor zich uit te staren. Langs ons lopen verpleegsters. Ze zitten me heel de tijd aan te staren en constant met een meisje te praten. Het meisje ziet er best lief uit maar ze zegt niks en lijkt niet te luisteren. Ik wil dat ze haar gerust laten, ze ziet er zo kwetsbaar uit. Ik denk dat ze aleen wil zijn. Er is zojuist een jongen schreeuwend de zaal binnengelopen. Zou hij hetzelfde als mij hebben? Of gewoon een slechte dag? Hij ziet er niet slecht uit. Hij heeft zwart haar, een tatoo in z'n nek en een oorbel. Zo een met een gat in. Ik snap niet wat iedereen ineens heeft met zo een oorbel. Ik hoop niet dat hij straf krijgt. Shit er leest iemand mee...
Ik kijk boos naar de verpleegster en sta op en loop n'r m'n kamer. Ik smijt de deur dicht en zucht. Ik pak m'n dagboek terug en open het weer.
Bye dagboek.
Ik zucht en leg m'n dagboek weg en pak uit. "SUZAN NAAR DE THERAPEUT GEVRAAGD!" Dat ben ik dus. Ik vertrek n'r de therapie en negeer alles rond me...
Er zijn nog geen reacties.