Please don't do it
POV Lanischa.
Ik liep vandaag samen met Ally uit school,beiden waren we net klaar en dus besloten we om een drankje te gaan drinken op het terras.''Hoe zit het tussen jou en Lars." Vroeg ik terwijl ik me zonnebril opdeed." Ik heb geen idee meer, hij is al heel lang niet meer op skype of msn geweest en smsen doet hij ook niet.'' Zei ze. ''Dat doe jij ook niet, denk je dat hij een ander heeft.'' vroeg ik. Even hoorde ik een diepe zucht."Hier maak ik een ja op uit.'' zei ik terwijl ik er plagerig een duw gaf. ''Wat als die een ander heeft, hij kan mij dat toch niet aandoen na twee jaar?" Vroeg ze."Je weet hoe hij is, soms doen jongens dat nou eenmaal als hun vriendin twee jaar lang weggaat en de kans om elkaar te zien heel weinig is.'' zei ik. Ik wist dat deze woorden haar pijn deden maar de waarheid moest gezegd worden. Terwijl we plaats namen op het terras en beide een cola bestelde was het gesprek toch weer Lars."Ik denk dat ik straks maar me zus moet bellen, ik wil weten wat Lars uitspookt.'' Zei ik terwijl ik een slok van me cola nam. "Weet je zeker dat je dat wil weten?'' Vroeg ik. "Heel zeker, hij mag mij niet zomaar bedriegen, dat doe ik hem ook niet aan.'' Zei ze "En die dag met Ibrahim dan.?" Vroeg ik. '' Toen is er niks gebeurd.'' zei ze snel. "Hhmm als je het over de duivel hebt kijk is wie daar komt aanlopen in zijn bezweette trainingsshirt.'' Zei ik met een wenkbrauw wiebel. "Kappen ja, ik vind hem niet leuk hij leeft voor voetbal en het gaat nooit wat worden tussen ons.'' zei ze kattig. En alsof ze het door had dat ik haar in de gaten hield wierp ze hem geen blik toe, alsof ze hem niet kende. Ik zuchtte diep en dronk me cola op aangezien Ally hem al op had."Zullen we maar gaan voordat Mr ik ben verslaafd aan voetbal je aanraakt.'' Zei ik lachend terwijl ik de serveerster geld gaf. ''Wat gaan we nu doen?'' Vroeg ik. "Ik ga naar huis en met me zus skypen, ik wil het weten gewoon.'' Zei ze ''Waarom wil je het perse weten, wil je hier twee jaar ongelukkig zitten?"Vroeg ik. "Dat zou ik er wel voor over hebben ja."zei ze nors en liep weg. "En dat is dus mijn beste vriendin"zuchtte ik en liep haar achterna. "Wacht nou."Zei ik. Rennen op pumps was al geen idee maar zij had gewoon heel slim slippers aan en kon dus wel rennen."Ally alsjeblieft doe dit niet."Zei ik. Ik wou echt niet dat ze haar zus ging uithoren vanwege Lars, als hij haar pijn wil doen is hij het niet waard en dat moest ze begrijpen.
Reageer (2)
super geweldig mooi en goed geschreven !!
1 decennium geledenHet zou juist beter zijn als ze het snel weet ;o Natuurlijk ook pijnlijk, maar ja, dan is daar Ibrahim wel voor de steun <3 Ghehe.. Of Lanischa
1 decennium geledenDat plaatje van het glas cola maakte me trouwens dorstig! Maar ik nam wel braaf een slok water