je loopt naar de buiten deur en wilt net naar buiten lopen als je word tegen gehouden door Xavier. 'je weet dat je hierdoor het team uit gezet kan worden' 'ja maar ik zit niet in het team, ik speel niet in de finale en als hij me weg wilt sturen doet hij dat maar, ik word gewoon helemaal gek van hem' zeg je. 'hey kalmeer, je bent niet de enige en ik wil niet dat je word weggestuurd' zegt hij. 'best maar ik ga me niet alleen voor hem aanpassen' zeg je 'je bent koppig weet je?' zegt hij 'merk je dat nu pas?' vraag je 'ik ga naar boven' zeg je. je wilt lilly over pakken. 'ik loop wel mee' zegt hij en jullie lopen naar boven. als jullie de tweeling neer hebben gelegd hoor je geroep van de gang 'NATHAN HEEFT EEN VRIENDINNETJE, NATHAN HEEFT EEN VRIENDINNETJE' word er geroepen, je doet je deur open en ziet Scotty met de telefoon van Nathan in zijn handen heeft, voor hem vluchten 'kom hier jij' roept hij en probeert zijn telefoon terug te krijgen. 'waarom is iedereen de laatste tijd aan het vechten om een telefoon' vraag je lachend 'ik heb werkelijk waar geen idee' zegt Xavier die duidelijk erg geamuseerd is. 'ik ga hem denk ik even helpen' zeg je 'wie scotty of nathan?' vraagt hij 'nathan wie denk je anders' vraag je 'ik let wel op de twee' zegt hij en je loopt naar buiten, je kent nu ondertussen bijna alle kortere routes en geheime weggetjes. als je een steegje in loopt hoor je ze al aan komen. je gaat om het hoekje staan en steekt je been uit. het duurt niet erg lang of scotty ligt op de grond en je pakt de telefoon. 'waar kom jij vandaan' roept hij beledigd. 'spot met een van ons en je krijgt met ons allemaal te maken' zeg je een geeft nathan zijn telefoon terug 'dank je die etter is sneller dan ik dacht' zegt hij 'laten we maar weer gaan anders gaat de coach weer zeuren' zeg je heel erg niet geamuseerd 'wat heb je gedaan?' vraagt Nathan 'waarom denken jullie altijd gelijk dat ik wat heb gedaan' zeg je beledigd. 'zeg stop met zeuren en lopen' zegt scotty 'ik wil je er ook best heen schoppen' zeg je en hij zet het op het lopen 'duss je hebt een vriendinnetje' zeg je en hij word rood 'ja dus keeve?' vraag je en hij knikt. 'aaaah je bent schattig als je rood bent weer je?' zeg je lachend en jullie beginnen met lopen. 'sinds wanneer?' vraag je 'nou sinds het begin van de ffi iets eerder zelfs' zegt hij 'je had me wel bij kunnen houden' zeg je en hij kijkt je beledigd aan 'he ik maak een grapje jij hebt ook je privacy' zeg je 'zeg schiet op jullie' roept scotty 'oke dat was het' zeg je en je loopt op hem af. hij maakt zich angstig uit de voeten.

Reageer (1)

  • Elevens_Eggos

    Snel verder

    alleen wiens pov is dit nou?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen