Foto bij Imagine voor Merel Van Laer

imagine..

jij en Niall zijn zich aan het klaarmaken voor naar een club te gaan ergens in Londen.'are you ready babe?' vraagt Niall terwijl hij zijn hoofd door de deuropening van de badkamer steekt.je knikt en stapt al lachend naar hem toe om hem dan een zacht kusje te geven en tijdens je kusje blijf je glimlachen.'you look really hot hun!' zegt Niall terwijl hij je van kop tot teen bekijkt. (je outfit: http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=57188977 )je begint een beetje te blozen wat eigenlijk raar is omdat jullie al een jaar een relatie hebben.hij neemt je hand vast en samen stappen jullie in de auto op weg naar de club.

een uur later:
ondertussen had Niall al meer dan genoeg gedronken en flirte hij erop los met meisjes. hij had jou alleen laten zitten bij de bar omdat een meisje had gevraagd of dat hij met haar wou dansen.je keek toe hoe dat ze plezier maakte en ondertussen brak het je hart.opeens zag je dat het meisje Niall wou kussen.je kon je niet meer inhouden en riep zo luid dat je maar kon 'HE'S MINE BITCH!' voordat ze Niall kon kussen keek je ze geschrokken aan.je rende naar haar toe en duuwde haar weg.je keek nog even naar Niall voordat je de club uitliep.je was 10 meter weg van de club toen plots Niall achter je aan kwam gelopen. 'Merel! wait!' je stopte en draaide je om.'What?!' zei je op een niet zo vriendelijke manier.'why do you pushed her?' vroeg hij.'SHE WAS ABOUT TO KISS YOU NIALL!AND I CAN'T LET HER DO THAT YOU ARE MINE!' riep je tegen hem.je kreeg geen antwoord terug.'and that's not all.you were flirting with girls to.i thought you loved me Niall,but i guess i was wrong.' dat waren de laatste woorden dat je tegen hem zei voordat je naar je beste vriendin Dagmar stapte die een relatie had met Zayn.

je bent bij Dagmar blijven slapen in de logeerkamer en wanneer je wakker word zie je dat Niall op de rand van het bed zit.'Niall?' zei je nog half slapend.'Merel i'm so so sooo sorry about last night.i was drunk and i didn't know what i was doing.please forgive me Merel..i love you.' zei Niall terwijl er tranen over zijn wangen rollen.je zet je recht en kijkt hem diep in zijn ogen en geeft hem dan een knuffel.al snel begin je te wenen en hij knuffelt je nog steviger wanneer hij het hoort.'i forgive you.but please Niall.. never ever do that to me again.' zeg je terwijl je hem terug diep in zijn ogen kijkt .'never.' antwoord Niall je terug en vervolgens kust hij je passioneel.

Niall houd zich aan zijn belofte en samen worden jullie oud met kleinkinderen. :) i hope you liked it merel! x

Reageer (2)

  • 1Dlovees

    hahahhahahha danku ! & hahahahhahahaha okeee ik zalt hun zegge :D (H)(H)(H)(H)(H)(H) lloveyouuuu!

    1 decennium geleden
  • MerelHoranx

    OMGOOOOOOOOOOOOOOOOOD i'm freaking outttt zhbdizbwjebwkebjsbzkxnek!
    Keeeeei goe :D
    Ik heb da nu zo al 100000000 keer gelezen pfzo en ik flip elke keer ;D
    Ga zo door jom :D
    Lovies !
    Merel (and to all the other ladies HE'S MINE OR ELSE I PUSHED YOU!) (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen