Hoofdstuk 037
Hallow lieve mensen! Helaas moet ik vandaag weg, ik wet niet hoelang het gaat duren. Het kan ook zijn dat ik om 1 uur al weer terug ben, maar ik weet het niet zeker
. Daarom hier een extra lang stukje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik heb even jullie hulp nodig: hebben jullie nog ideeen voor de 'vrije tijd'. Voor hun drieen... daar loop ik een beetje vast.
Geniet ervan en vertel me wat je denkt!
<3
Holy shit! Ik zie net dat dit stukje meer dan 900(!) woorden heeft. Dus genet er maar dubbel van. Het zijn dus technisch gezien twee stukjes...
. Daarom hier een extra lang stukje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Ik heb even jullie hulp nodig: hebben jullie nog ideeen voor de 'vrije tijd'. Voor hun drieen... daar loop ik een beetje vast.
Geniet ervan en vertel me wat je denkt!
<3
Holy shit! Ik zie net dat dit stukje meer dan 900(!) woorden heeft. Dus genet er maar dubbel van. Het zijn dus technisch gezien twee stukjes...
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
-John kijk jaloers toe hoe mijn broodje goudbruin is, terwijl die van hem helemaal zwart is
1 decennium geledenAwww
-'Oh, are we gonna wear spikey hair today, okay.' John staat op en loopt weg, waarschijnlijk zijn haar doen.
Nawwhhh, te cute.
-John isn't really my brother, but a clone. I found him on Ebay, when I was looking for a lookalike.
OMG AHAHAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHA
Ik wil ook een Edward vinden op ebay
1 decennium geledenoooooooohn :') ALWEER die tintelingen x) balen dat het nog wel eenc tijdje duurt nu :'( misschien is dit wel het moment om effe af te kicken, zie je mij daar anders al zitten gek worden in de klas omdat ik niet kan verder lezen?! x)
1 decennium geleden