elise's pov
je loopt langzaam naar beneden en pakt een appel, man Xavier heeft eigenlijk best wel gelijk maar dat ga je niet toegeven. je loopt naar de keuken en ziet dat Xavier met de tweeling bezig is. 'lukt het?' vraag je lachend. 'ja hoor' zegt hij 'denk ik' hierdoor moet je meer lachen. 'hey wat is er met jou?' vraag je wijzend op zijn voorhoofd. 'o ja dat toen ik gister aan het lopen was scheelde het weinig of er viel een balk op mijn hoofd' zegt hij als of het de normaalste zaak in de wereld is. 'wat?' roep je. 'het is niet zo erg, als paolo er niet was geweest was dat ding op me geland' het verbaast je echt dat hij zo rustig er om blijft 'o en tussen haakjes, je had gelijk die melk is heet' zegt hij 'told ya so' zeg je met een lach. hij steekt zijn tong uit en je geeft hem een kus. 'je moet wat meer eten' zegt hij 'hoezo' vraag je onschuldig 'toen ik je gister van het strand haalde was je veel te licht je woog haast niets' zegt hij 'oooo dus jij was dat' zeg je. 'jap heb je trouwens nog een beetje geslapen' zegt hij. je kijkt naar de grond, je hebt niet erg goed geslapen vanwege weer eens een nachtmerrie maar dit keer niet over het ongeluk. 'beetje' zeg je 'hoezo' vraagt hij 'het is niets' zeg je en loopt naar de tweeling. 'wel' zegt hij 'wat is er' 'weet je ik heb er zo'n hekel aan als mensen zo door vragen' zeg je 'moet je een keer eerlijk zijn' zegt hij 'best ik had weer eens een nachtmerrie' zeg je 'en het gebeurd steeds vaker' 'als het nog een keer gebeurd mag je me wakker maken óke?' zegt hij 'je weet hopelijk wat je zegt' zeg je 'ja dat weet ik' zegt hij 'óke maar niet komen zeuren als ik om de dag naar je kamer kom' zeg je en pakt marly die loopt te zeuren 'ja rustig jij' zeg je met een lach. 'je hebt je training gemist' hoor je bij de deur vandaan komen. je kijkt op en ziet de coach staan. 'ja dat weet ik' zeg je nu ga je vuur met vuur bestrijden. 'en waarom niet?' vraagt hij 'gaat jou niets aan' zeg je en je draait je om 'en waarom dan niet' vraagt hij, je ziet aan zijn gezicht en die van Xavier dat dit niet goed gaat. 'omdat dat jou niets aangaat wat er in mijn leven gebeurt' zeg je en loopt weg.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen