Ik zit in de kantine bij de populaire jongens, de jongen die andere pesten, de jongens die in het voetbalteam zitten, je weet wel die jongens die elke school overheersen. Ja dat is mijn groep. En ik ben er blij mee. “Hejj, Justin, zie die blonde daar.” Ik kijk op en zie hoe een blonde jongen naar een tafeltje loopt. Sinds wanneer heeft Harry vrienden?” Ik haal mijn schouders op. “Wie wil er nu omgaan met Het watje van de school?” weer haal ik mijn schouders op. Harry was vroeger een van ons tot hij bekend maakte dat hij op jongens viel een vriendje had. De andere jongens hebben hem zo lang gekleineerd tot hij het vanzelf bij ons aftrapte, sinds die dag heeft hij geen vrienden meer, tot nu blijkbaar. “Wie is die blonde?” mompel ik terwijl ik naar hem blijf staren. “Hij is nieuw, hij is net naar hier verhuist vanuit Ierland. Hij zou samenwonen met Harry en die zijn vriendje.” Zegt Emma die net bij de groep kwam zitten. “Hoe weet je dat?” vraag ik een beetje verbaast. “Hij zit in mijn klas, zijn naam is Niall.” Ik knik. Niall, das wel een mooie naam.

Al snel zijn de lessen voorbij. Ik stap naar de fietsenstalling waar ik mijn vrienden hoor schreeuwen. Ik ben nogal nieuwsgierig en ga kijken. Harry staat in het midden van de groep, terwijl de rest echt groffe dingen naar hem roept. “Ja zo kan ie wel weer!” wordt er plots geroepen en Niall komt de groep binnen gedrongen. “Jullie kunnen gaan, stomme popu’s.” Meteen kijken de jongens hem kwaad aan. “Wat zei je kleine?” “Dat je moest ophoepelen!” roept hij. Ik grinnik. Die jongen weet wel hoe hij ze moet aanpakken. “Kom Harry we gaan, ik heb honger.” Hij neemt Harry vast en sleurt hem de fietsenstalling uit. ’s Avonds zit ik nog te denken aan Niall ik kan hem maar niet uit mijn hoofd krijgen. De lef die hij toonde om zijn vriend te beschermen, zij leuke accent, zijn mooie haren … “OMG Justin stop met zo over hem te denken, je mag niet verliefd worden op een jongen, je weet wat er met Harry gebeurde!” roept mijn geweten. Ik zucht, ik heb me altijd al meer aangetrokken gevoelt tot jongens maar deze keer is het gevoel veel sterker dan voorheen. En dat terwijl ik nog niet eens met hem gesproken heb. Man Justin je wordt erg! Ik grinnik om mijn eigen gedachten. Morgen ga ik tegen hem praten, ik vind wel een manier om hem alleen te krijgen.

Deze is voor thisisjustme. Ik ga deze denk ik weer in meerdere delen doen. Hoop dat je hem leuk vind!

Reageer (4)

  • GottaLove1D

    Nieuwe abo! (: Leuke one-shots! Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • 4everNiall

    Me likie!!!:Y)

    1 decennium geleden
  • Justme96

    snel verder dit is zooo gaaf!!

    1 decennium geleden
  • LALT

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen