De laatste voor vandaag! Ik moet zometeen weg maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om jullie deze te onthouden. Zoals jullie weten is het echt een psychologisch verhaal en dat maakt het niet altijd makkelijk om te schrijven. De juiste woorden vinden en niet meteen het complot verklappen is soms best moeilijk, vandaar dat ik ook niet elke dag een stukje plaats, terwijl ik wel elke dag eraan schrijf. Maar goed geniet van dit stukje. Hopelijk word er dan wat meer duidelijker.....Of toch niet!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Eyka

    Ik hou van psychologische verhalen en van gevoelens en gedachten die geanalyseerd moeten worden. Dat doe ik met mijn eigen verhaal ook, dingen tussen de regels stoppen, kleine toespelingen maken. Hoewel het toch anders is dan dit.
    Ik ga blijven proberen Tom's gedrag te ontrafelen, je weet maar nooit dat ik er ooit in slaag. Wat vast staat is dat hij tegenstrijdige gevoelens heeft.
    Aan de ene kant is hij het gewoon dat meisjes voor hem vallen, zonder dat hij er iets voor moet doen, maar zij hier is niet zo. Zij moest op het eerste zicht niets van hem weten, kende amper zijn naam en faam. Maar net dát meisje brengt échte gevoelens bij Tom teweeg, gevoelens van liefde, wat dus meer is dan een vluchtige flard van verliefdheid of pure lust.
    Misschien is dat wel wat hem zo maakt. Ze is zichzelf, heeft karakter en leeft haar eigen leven. Ze laat zich niet kneden tot iemand anders. Velen zouden alles doen om Tom's meisje te worden en zich uiteindelijk aan zijn voeten werpen. Zij niet. Maar hij is wel verliefd op een meisje dat tegenpruttelt en dat Tom niet volledig onder controle heeft. Ik weet niet of je begrijpt wat ik wil zeggen, maar.. I don't know.
    Vele meisjes zouden zichzelf veranderen voor Tom en Tom zou het gewoon aanvaarden, zolang ze mooi zijn en goed zijn in bed. Maar Alex niet. Toch is hij verliefd op haar en misschien - oh zie mij in het wilde weg dingen zeggen waarvan jij denkt van 'waar haalt ze het' - wil hij haar onder controle krijgen en manipuleren zoals hij gewoon is, door haar te kwetsen en emotioneel afhankelijk van hem te maken. Ja, dat is het wel. Zij is emotioneel afhankelijk van hem.
    Dit slaat vast nergens op, maar zoals je mij misschien wel al een beetje kent, ik typ gewoon wat in me opkomt. Nu ga ik mijn reactie plaatsen en herlezen en mezelf waarschijnlijk uitlachen -.-"
    <3.

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    kvind dit echt leuk om te lezen hea x)
    nah kvind die 2 perfect samen passen x)
    das tg toffer dan datr iemand heel de tijd aan je been hangt als een hond :8 elke kaar als je ruzie maakt derikt goed is enz :8 tis daar echt nix leuk aan ze(puh) als je dan de arrogante/eigenwijze versie pakt, en je hebt een hevige ruzie kunj zo goed-maak-ondertussen-bekgevecht-sex doen (A) leuk idee hea xD
    jah wathever x)
    leuk deeltj en mooi geschreven ;)
    snel verdr
    xx dymm (flower)

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Ik weet niet waarom maar de relatie tussen die 2 vind ik wel grappig... Tom is zo arrogant en Alex is lekker eigenwijs...De perfect Match als je he mij vraagt, ik hou hier echt zo van!! Snel verder gaan! xx.

    1 decennium geleden
  • NevaSoft

    Tom weet gewoon geen weg met zichzelf.
    Moest ze hem meteen aanbidden, zou hij niet zo arrogant zijn?! Tom Tom Tom zo behandel je een meisje niet

    1 decennium geleden
  • darksunside

    tom zijn gedachtes zijn raar:|

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen