elise's pov
je loopt naar de kamer van loretta en klopt aan. 'loretta?' vraag je 'mag ik binnen komen?' vraag je 'ja' hoor je zacht. je kijkt de gang door en ziet de rest naar je kijken. 'zeg hebben jullie nu echt niets beters te doen' zeg je en je ziet dat ze direct weer door gaan met waar ze mee bezig waren. je rolt met je ogen en loopt naar binnen. 'sorry de jongens wilden zich er weer mee bemoeien. daar moet ze zacht om lachen. 'dus je hebt het nieuws gehoord?' vraag je. ze knikt en je gaat naast haar zitten. 'mag ik?" vraagt ze wijzend op lilly. 'ja hoor' zeg je en geeft haar over. 'het spijt me echt voor jullie' zeg je weer 'het is niet jou schuld'zegt ze 'waarom zeggen jullie dat allemaal' vraag je 'omdat het zo is' zegt ze 'dat mag wel zo zijn maar het is gewoon dat ik het zo voel' zeg je. 'heb je iets nodig' vraag je. ze schud haar hoofd 'nee ik wil gewoon even alleen zijn' zegt ze 'oke' zeg je 'als je alsnog wat nodig hebt heb ik mijn telefoon aanstaan' zeg je. je pakt lilly weer over en loopt naar je kamer. 'ben ik weer' zeg je. 'ik weet het maar dan hoef je nog niet mijn kamer in' zegt Claude 'hallo ik wil mijn telefoon alleen terug' zegt Bryce die probeert binnen te komen. 'ga gewoon weg' roept hij. je rolt weer met je ogen en fluit op je vingers 'wat' roepen ze tegelijk 'uhum ik ben niet jullie slaafje dus het mag wat aardiger, er ligt er namelijk nog een te slapen' zeg je en dan begint marly te huilen 'en bedankt' zeg je en staat op. je legt lilly even in de maxicosi en pakt dan marly, je gaat weer zitten en probeert haar stil te krijgen. 'sorry' zeggen ze tegelijk en lopen richting de computer 'en dan is dit marly' zegt Claude 'ze lijkt inderdaad meer op jou dan op Xavier' voegt hij eraan toe. je krijgt een berichtje binnen en kijkt wat er staat "ben even naar buiten kom tegen de avond terug xavier" staat er "oke is goed" antwoord je "hebben jij of de tweeling nog iets nodig kan ik het direct halen" "nee hoor denk ik" zeg je en sluit je telefoon. 'jongens is ga' zeg je 'oke spreek je nog wel' zegt bryce en je sluit af je legt de meiden neer en ziet dat ze in slaap zijn gevallen. is dat wel normaal dat ze zo veel slapen? vraag je jezelf af en loopt naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen