Foto bij 043

Ik stond versteld in de deuropening en toen pas drong het tot me door. Ik moest naar Forks naar de Cullenclan. Ik rende naar boven toe en pakte mijn koffer in. Alles wat ik had, ging mee. Ik belde Harry op om te vragen of ik naar hem toe mocht komen. Hij zei dat het goed was dus meteen ging ik erheen. Mijn koffer liet ik nog even hier staan. Ik trok de deur woest achter me dicht en rende naar het huis van Harry. Ik klopte aan op de deur en wachtte. 'Hij is open.' hoorde ik Anne zeggen. Ik hoorde Harry ook al aankomen. Ik deed de deur open en vloog hem meteen om zijn hals heen. Harry sloeg zijn armen om me heen en drukte me tegen hem aan. 'Als ik nog kon huilen had ik hier nu staan janken.' zei ik snel en zacht zodat alleen Harry het kon horen. 'Ga maar even mee naar boven.' zei hij en legde een hand op mijn onderrug. Snel liep ik naar boven en ging op zijn bed zitten. 'Dus, wat is er?' vroeg hij en ging tegenover me zitten. 'Ik moet naar Forks.' zei ik en keek naar mijn handen. 'Maar. Dat is in Amerika. Aan de andere kant van de wereld!' riep hij en zwaaide met zijn armen. 'Ik weet het.' Ik vertelde hem het hele verhaal. 'Dus als ik niet dood wil moet ik vanavond weg.' maakte ik mijn verhaal af. 'Maar ik hou van je.' zei Harry met tranen op zijn wangen. 'Ik hou meer van jou.' zei ik en sloeg mijn armen om zijn nek heen. 'Ik ga je zo missen.' zei ik en voelde Harry zachtjes snikken. Ik ging weer normaal zitten en veegde zijn tranen weg. Nu moest ik doen wat het allermoeilijkste was. 'Harry?' vroeg ik voorzichtig. Hij keek op en pakte mijn hand beet. 'Het is beter als ik het uitmaak.' zei ik en bedekte mijn hoofd met het kussen wat ik ondertussen had gepakt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen