Ik haal de hoorn eraf, draai het alarmnummer en krijg in een paar seconde de politie aan de lijn.

Junya pov.:

Ik loop mijn kamer in en pak huilend mijn belangrijkste spullen in, in een reiskoffer. Waarom moest mij nou zoiets over komen? Ik wist zeker dat pap en mam niks fout hadden gedaan. Het moet met opzet zijn gedaan. Als ik erachter kom wie het heeft gedaan vermoord ik diegene en zijn/haar vrienden! Nagato-sensei komt naar boven gelopen en neemt me troostend in zijn armen. Eigenlijk was ik in de korte tijd dat ik hem had leren kennen, gaan zien als familie, en nu misschien zelfs wel een beetje als een ouder. Als was hij wel jong.. Nou ja begin dertig. Hij helpt me met inpakken en we stoppen alles in de auto. De politie komt er aangereden als we voor de derde keer naar buiten toe lopen om de laatste tas in de auto te leggen. Ik wilde niet met ze praten over de dood van mijn ouders, ik wilde er met niemand meer over praten. Nu niet, nooit niet en ik zorg ervoor dat de dader word neergehaald met mijn eigen handen. 'Nagato-sensei, ik wil niet met hun praten. Ik wil hier weg.' Zeg ik met een schorre stem. Hij knikt en aait over mijn hoofd heen. 'Hier bel maar naar mijn huis toe.' Zegt hij terwijl hij zijn mobiel pakt en nummer intoetst. Ik neem hem over en hoor naar twee keer overgaan Hidan's stem.

Reageer (3)

  • xXStarsssXx

    @ TEAMxKAKASHI

    dankje meid^^

    en hahah idd school sucks >.>

    en yw ^^

    ty for all the comments!

    1 decennium geleden
  • animevampire

    tuurlijk mijd, oeps dat is met EI,

    als je maar langzaam ant vervolgen schrijft is alles prfct, we hebben allemaal last van de !'!è§''!§"é&çèçàçè!!è(('"éé#@#{^[{{ school ^_^
    dus maak je geen zorgen en als mensen je verhaal echt leuk vinden moeten ze de schrijver respecteren, de meesten van ons zullen naast quizlet toch wel een leven hebben :S

    niks te gomenosai ^-^ ik zeg ariigato

    1 decennium geleden
  • Poochyena

    leuk verhaaaaal!!!(yeah)
    snel verder schrijven plzzzzzzzzzzzzzz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen