Foto bij Chapter 49

POV; Katherine 'Kat' Raven.

Iedereen loopt de kamer uit en ik blijf verbaast achter. Bobby… bobby… ik weet wie bobby is! Hij heeft mij en Carly opgevoed. Even kijk ik de kamer rond, mijn tas ligt op de grond. Hij is bijna helemaal in gepakt en ik pak hem op. Nog een keer kijk ik de kamer rond en zie de desert eagle op het nachtkastje liggen. Mijn mond valt open en ik wil naar Carly toe lopen om te zeggen dat die jongens waar ze nu mee op de gang staat gevaarlijk zijn. Dan schud ik mijn hoofd. Als ik nu iets zeg dan kan ik nooit ontsnappen. Snel rits ik mijn tas dicht en open de deur zo zacht ik kan. Geen van de drie merkt iets en ik glip uit de kamer. Op naar Aaron. Ze blijven naar de telefoon kijken terwijl ik langzaam naar de nooduitgang toe loop. Nu maar hopen dat er geen alarm op zit. Even blijf ik tegen de deur aan staan. Waarom heb ik opeens het gevoel dat ik dit niet moet doen? Achter me hoor ik opeens iemand roepen. ‘ze is weg!’ mijn hart slaat ophol en ik duw de deur open. Een snerpend geluid vult mijn oren maar ik negeer het. Gelukkig had ik de sleutels van de Mustang nog in mijn zak. Mijn handen trillen zo erg dat ik de sleutel even niet in het slot krijg. ‘laat mij maar’ een hand sluit zich om die van mij en steekt hem in het slot. Ik stap in en de persoon die me hielp stapt naast me in. Ik schuif door en kijk naar de jongen. ‘Aaron!’ ik stort me op hem en geef hem een lange kus. Hij krijgt een brede lach en kijkt naar Dean, Sam en Carly die uit het gebouw komen rennen en ons weg zien rijden. Ik zwaai nog een keer naar ze en kijk dan naar Aaron. ‘ik heb je zo gemist!’ hij pakt mijn hand vast en geeft er een kus op. ‘ik hou ook, maar je weet dat je terug moet’ even knik ik. ‘maar ik wil je vanavond zie, ga kleren kopen, vanavond haal ik je om 7 uur op voor een date oké?’ even ben ik overdonderd door wat hij zegt. Ik knik en we stappen uit de Mustang als hij hem heeft geparkeerd. ‘koop iets schattigs, ik haal je vanavond bij het hotel op, om 7 uur’ hij loopt weg terwijl ik hem na kijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen