Chapter 48
POV ; Carly Car Miller
“Er is iets met Kat.” Zeg ik meteen als we binnen komen in de kamer. Ik zie Sam opkijken en Dean grinniken, “Ja, dat mens is niet goed bij haar hoofd.” Woedend kijk Dean aan, en zet Kat op het bed. “Carly.” Zegt ze als ze de jongens één voor één heeft aangekeken, en wenkt me dichterbij. Nieuwsgierig kom ik dichter bij haar. “Wie zijn dat?” fluisterd ze vragend. Mijn ogen worden groot, en ik wijs naar Sam, “Dat is Sam Winchester.” “Ohja! Dat is die jongen die jij zo leuk vind, heb je eindelijk iets met hem gedaan?” onderbreekt Kat me. Al gauw word ik zo rood als een tomaat, maar negeer haar opmerking verder, “En achter je zit Dean… Sam’s broer.” Vervolg ik. Even kijk ze achter zich naar Dean, en schud haar hoofd, “Geen idee. Maar Carly! Kunnen we niet blijven? Ik wil erg graag Aaron weer zien! Ik heb zelfs over hem gedroomd!” zegt ze, en laat zich met een zucht achterovervallen, “Ik hou zoveel van hem!” Snel draai ik me om naar Dean; “Ik zei toch dat er iets mis was?” “We moeten haar helpen.” Zegt hij, en het leek of ik een glimp van jaloezie in zijn ogen zag. “Ik bel Bobby.” Zegt Sam.
Samen staan we allemaal in de gang (Sam, Dean en ik), met Bobby op luidspreker; “Hoe je het beschrijft, kan het wel eens zijn dat ze liefdesgas heeft opgenomen.” Even grinnik ik, “Zoals in Harry Potter?” “Niet zoals in Harry Potter! Het is liefdesgas! Het maakt de persoon die het opneemt, verliefd op de persoon die het gemaakt heeft.” Zegt Bobby tegen me in. “Dus… Zoals in Harry Potter?” “Je gaat niet ophouden tot ik je gelijk geef he?” gromt hij geïrriteerd. “Uhu” grijns ik. “Ja, Carly, zoals in Harry Potter. Zoals jij wilt. Idjits…” hoor ik hem mompelen. “Dus hoe stoppen we het?” onderbreekt Sam ons onderlinge discussie. “Ik zal jullie informeren wanneer ik het weet.” “Bedankt Bobs! Love you!” roep ik en maakt kus geluidjes. Ik hoor hem geïrriteerd zuchten, en hoor dan het toontje dat hij heeft opgelegd.
Er zijn nog geen reacties.