Foto bij Hidden feelings... [007]

P.o.v. James

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Bucks

    Sirius’ hand liet Severus’ kraag los en hij zakte door zijn benen heen. Eindelijk had ik weer het gevoel dat ik kon bewegen.
    “Severus!” Zei ik geschrokken en ik liep snel naar hem toe. Er stroomde bloed uit zijn oog en zijn wangen waren nat van de tranen. Oh god, het was mijn schuld…
    Vanuit mijn ooghoek zag ik hoe Remus zijn best deed om Sirius vast te houden. Sirius schreeuwde nog steeds en schold Severus uit met woorden zo erg dat ik niet eens wist dat iemand zoals Sirius die ooit kennen, en al helemaal niet gebruiken!
    “Sev. Sev! Kijk me aan!” Zei ik en ik schudde hem door elkaar. Langzaam opende hij een oog.
    “Aahh…” Kreunde hij. Snel sloot hij zijn oog weer, het deed duidelijk teveel pijn.


    OMGGGGG (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)
    TE ZIELIG :ccc SEVERUSSS NOOO (huil)

    1 decennium geleden
  • Prisjexx

    Naaaw!! Pooor poooooor Severus! wat een zielig hoofdstuk. Ik ga snel verder lezen meid! ;)

    1 decennium geleden
  • Wonderrland

    Late reactie, oops D:
    Maar toch, arme arme Severus... (no_chears)

    1 decennium geleden
  • Valdys

    o... nouja nu we het toch over Bella hebben,
    WAAROM SPEELT ZIJ NIET MEE IN DIT VERHAAL????????? :O(6)

    1 decennium geleden
  • Page394

    Super mooi geschreven!! En je moet echt snel verder gaan!!!
    Ik hoop dat Sirius en James wel weer beste vrienden worden!!
    Ps. Je hebt (ik weet niet of dat expres is) dit hoofdstuk ook 006 genoemd en die vorige ook :')
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen