033
nog een deeltje speciaal voor jullie! xx
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (8)
Ik snap er niks van. Niks niks niks. Waarom wil hij weten of hij haar eerste was? (Omdat ze het zo goed deed en hij er van versteld stond? Sorry, had to say that, cause I'm not in a good mood right now.)
1 decennium geledenMaar, was dát het praten? Eén simpele vraag. Dat is zelfs geen praten. Dat is vraag en antwoord. Meer bepaald een simpele ja/nee-vraag. Komaan, Tom.
En gewoon het feit dat hij zo neerkijkt op haar, alsof hij zoveel beter is dan haar. Alsof hij de baas is. Nee, alsof zij gewoon een marionet is die zij bespeelt.
En die kus, dat doet de deur dicht. Je zou bijna denken dat die een vorm heeft van een gespleten persoonlijkheid ofzo, of twee karakters heeft.
snel verder...
1 decennium geledenzit die aan de pillen
1 decennium geledennaah ie blijft ongelofelijk sexy
leuk deeltj
xx dymm
Ik snap ook niks van hem!
1 decennium geledenVan Tom krijg je dus echt geen hoogte!
1 decennium geleden