Foto bij 2.wake up

Oké,Ben happy :]

{Demi pov.}

"Beepbeep,welkom bij het nieuws van acht uur,vandaag is.."zuchtend duwde ik mijn wekker af en ging rechtop op bed zitten.Dit was de dag,het solicitatiegesprek mét Alice voor 'People',onze droom.Ja, we hadden gevraagd het samen te doen, om de stress wat te verminderen. En over stress gesproken, een trekkend gevoel vulde mijn hele maag. Wat moet ik aandoen?Welke make up zou hetbeste bij een journaliste van een magazine passen? Zou ìk zo'n taak wel krijgen? Dat soort vragen vulde mijn hoofd en ik liet me maar zachtjes terug neer ploffen op bed; de eerste twee uren zouden zenuwslopend zijn,dat wist ik wel zeker.'But she wears short skirts. I wear T-shirts. She's cheer captain.
And I'm on the bleachers. Dreaming about the day when you wake up.
And find that what you're looking for has been here the whole time
If you could see that I'm the one who understands you. Been here all along so why can't you see. You belong with me
You belong with me
Al snel vulde de hele kamer zich met mijn favoriete liedje en lag mijn gsm als een gek te trillen op het nachtkastje. Snel nam ik hem op.'Helloo Dem!'klonk de stem van mijn beste vriendin me enthousiast in het oor.'Hey Alice!'zei ik en probeerde even enthousiast als haar te klinken maar mijn nerveusheid won van alles.'He hon','zei Alice,'Niet zo nerveus,alles komt goed. Er klaar voor?''Ik ben net uit bed,heb jij een idee om iets aan te doen?'vroeg ik,schoof mijn kleerkast open en keek erin.'Iets sexy maar deftig?'klonk de stem van Alice vragend door de telefoon,'Een leuk jurkje?''Ja..,'aarzelde ik,'Ja,dat is goed. Tot straks,Aly.''Tot straks,ik heb eral zin in!' Snel stapte ik in de douche, het warme water deed me goed en terwijl ik ervan genoot,vergat ik even mijn zorgen. Nadat ik zorgvuldig mijn kleren had uitgekozen, een lil' black dress en schattige ballerina's,en mijn make up had gedaan,ging de bel.Alice.

Reageer (1)

  • Eef95

    Een héél goed begin!

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen