Daar stonden we dan. Wachtend op Vienna die natuurlijk nog altijd in de badkamer stond. Ze komt naar buiten gelopen. ‘Help!!!!!’ roept ze hysterisch. ‘Vienna, wat is er?’ vraagt Chaima bezorgd. ‘Mijn kleedje is gescheurt!!!!’zegt ze bijna huilend. Het is het kleedje dat ze van haar oma gekregen had voor ze vertrok. ‘ Geen paniek.’ zei ik tegen Vienna. Ik nam mijn koffertje uit de kast. Ik haalde er een naald uit en 2 kleuren roze draad. Ging voor Vienna zitten en vergeleek de draden met haar jurk ik koos voor de eerste kleur. Het was iets zachter maar kon er mee door. Ik begon snel met evenwijdige grote steken en legde er snel een knoopje in. ‘ Zo, ik maak het morge af maar voor nu gaat het nog wel.’zei ik. ‘ Dankje!’ zei Vienna oprecht. Vienna ging terug naar de badkamer, verder met haar make-up. Chaima ging voor de zekerheid even helpen. Dit was mijn kans. ‘ Anke,…’ zei ik een beetje twijfelend.

Reageer (2)

  • stripesgirl

    iedereen krijgt minstens 1 hoofdstuk voor zich alleen maar of da positief ga zijn :X kzou t ni wete xd (H)(H)(H) love you all xx R.

    1 decennium geleden
  • Chaimatje

    OMG gaat anke da te weten komen omg omg omg !!
    En KOMT er een deeltje met chaima en zayn !!
    ????, BUT I LOVE YOU STORY !!! (yeah)(H)(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen