Glimlachend kijken Tom en ik naar een film. We slapen vanacht gelukkig in een hotelletje want die bedden in de tourbus killen me. Tom wrijft zacht door mijn haren en gelukzalig laat ik een zuchtje ontglippen. 'Ik hou van je' fluister ik zacht en voel hoe Tom zachtjes lacht. 'Weet ik lieverd, en ik ook van jouw' ik glimlach en druk een kus op zijn lippen. 'Ik ga even naar de wc' zeg ik en tom knikt en helpt me omhoog. Ik wil net naar de hal lopen als een stevige pijn mijn buik overneemt. Tranen stromen over mijn wangen en ik schreeuw het uit van de pijn waardoor Tom meteen naar me toegerent komt. 'Amynthas gaat het?' Ik schud huilerig men hoofd en voel hoe het water langs mijn benen loopt. 'Het is zover Tom' Tom zijn ogen worden groot en meteen rent hij naar de bank en haalt een koffer te voorschijn die we al gemaakt hadden voor het geval dat. Tom tilt me op en binnen een paar minuten zitten we alweer in de auto van david. David had zijn auto meegenomen voor het geval ik tijdens de tour zou bevallen. Tom stuurt nog snel de andere jongens een smsje en dan rijden we naar het dichtbijzijnde ziekenhuis. Tijdens de rit schreeuw ik het uit van de pijn. Al snel zijn we bij het ziekenhuis aangekomen en zonder nog wat te zeggen rent Tom rond de auto heen en opent mijn deur en helpt me met uitstappen. Nog snel pakt hij de koffer uit de kofferbak en ondersteunt me dan naar binnen. 'Help mijn vriendin gaat bevallen!' schreeuwt hij en meteen komen er een paar zusters naar ons toegerent en al snel word ik in een rolstoel gepropt en naar een kamer gebracht. Laatste wat ik nog hoor is Tom die me zachtjes toefluistert maar de pijn neemt de overhand en door mijn eigen geschreeuw hoor ik de rest om me heen niet meer.

Reageer (4)

  • jerasu

    SNel verder!

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • LoveTKaulitz

    ik ben benieuwd hoe dit afloopt

    1 decennium geleden
  • xMoshie

    Omg het gaat gebeuren!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen