Foto bij {Narnia}When two enemies fall in love[One hundred and sixty-four]

To my sweet big cousin; MILK INC WAS BÀNGELIJK,SARAH<3

'Oorlog bij het water?'vroeg Bella.'Ja,'antwoordde Caspian,'Melody en haar familie willen meehelpen.'Nu leek Bella het te begrijpen.'Pff..die Melody,'verzuchtte Susan en rolde met haar ogen.Ze begonnen allemaal spontaan te lachen.'Ik vind haar aardig,'zei Caspian verbaasd.'Ja,dat weet ik,ja.''Hé stop een smet jullie gekibbel,'zei Peter en even was Selena bang dat de Peter van die ochtend zou terugkeren,'We moeten de Narniërs waarschuwen. Nu is het geen tijd om grapjes te maken,het is serieus.''We kibbelen helemaal niet,'zei Susan met een pruillipje,'Ik zeg alleen mijn mening even.''En het is beter eens een grapje te maken,'grijnsde Edmund,'Zoals Kapitein Haak.''Maar hij heeft gelijk,'meende Alexander,'De Narniërs moeten het weten.Het kan zo gebeuren,en volgens mij hebben de vampiers al verklapt wanneer.'Selena knikte en zei:'Morgen..''Morgen?!'zei Evi geschrokken.'De Narniërs waarschuwen;dat is wel een perfect werkje voor Rip en Rateltak,niet?'vroeg Nathalie. Lucy knikte en maar snel gingen ze naar het kasteel,er was nog een heleboel te doen.'Hé Rippertjiep!'gilde Gabrielle,'Kun je even komen?Alsjeblieft?'En natuurlijk verscheen de gekke muis met de rode veer direct. Altijd wilde hij hen helpen,als ze zijn ridderlijkheid maar niet afnamen.'Ja,'vroeg hij,'Wat is er?''De oorlog is nabij,bijna,'zei Caspian,'Ik zou het appreciëren moest je de Narniërs samen met Rateltak op de hoogte brengen.''Maar natuurlijk,'zei hij enthousiast,'En wat zouden jullie ervan vinden mocht ik samen met iemand die het wilt,zoals Glenstorm, het hier te bewaken en jullie waarschuwen als ze er zijn?''Dat zou geweldig zijn!'meende Bella.Rippertjiep leek even te glimlachen en ging snel naar buiten.'Ik doe die maliënkolder aan,'zei Peter en ging maar even naar zijn kamer,'Ookal moet ik ermee slapen.'Daar waren alle jongens het mee eens,behalve Tobey,die net als Lucy en Gabrielle niet mochten meedoen en de gewonden gingen verzorgen met Lucy's drankje.'En over wat gaan wij dan weer eens praten?'vroeg Megan op een bemoederlijke manier.'Ik weet het!'giechelde Evi,'Foute openingszinnen!''Jaa!'zei Susan lachend,'Dat is een goede!''Oh,'zei Gabrielle,'Als jij een snotje was,zou ik jou als eerste uit mijn neus pulken.''Of deze,die is pas erg.Zou iets voor Daniel zijn,'zei Bella walgend,'Mooie kleren heb je daar aan,maar ze zouden nog mooier zijn als ze verspreid in mijn kamer lagen.''Of voor een aanzoek,'zei Nathalie die al helemaal dubbel lag van het lachen,'Evi,ik neem jou maar als voorbeeld.Lieve juffrouw Evi,begint je achternaam je je niet stilaan te vervelen?''Die is goed!'zei Selena grijnzend,'Of je neemt een slinger en doet die rond zijn nek: nu heb ik je versierd!''Ojaa!'zei Gabrielle,'Hé Raven,moet je eens proberen bij Alex!''Wàt?'vroeg Raven,'Wat zei je daar?''Niets,niets,'zei Lucy snel en ze gingen door met van die zinnen.

Reageer (3)

  • Eef95

    Lucy, Lucy(dance)

    echt lachen ken je er nog een paar? please!!

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Haha, -plat-
    Ik vind Alex en Raven echt lief. (flower)
    Snel verdééer. _O_
    xx

    1 decennium geleden
  • Pylae

    OEEE,

    Alex hartje Raven.
    ..
    Bella hartje Edmund.(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen