» vier «
Die avond laat komen jullie pas weer op het geheime adres aan. Er stond een enorm lange file, waardoor jullie uren vast hebben gezeten. Als je Fernando veilig bij de voordeur afzet, blijft hij even staan. 'Bedankt.' mompelt hij. Je glimlacht. 'Ik doe wat ik moet doen, Nando.' Hij kijkt je verbaasd aan. 'Nando? Hmm.. klinkt wel goed' lacht hij. De deur word opengedaan door Steve. 'Attina! Hoe krijg je het voor elkaar! Binnen een halve dag.. Nouja. Codewoord?' vraagt hij verrast. 'Tandenbortselhouder' glimlach je. Hij knikt en laat jullie binnen. Je zegt Fernando gedag, die mee moet met Steve, en loopt naar de lobby van het enorme landhuis. Je ziet Tom eenzaam bij de gootsteen staan, met z'n rug naar je toe. Iedereen om je heen ziet er gespannen en stil uit. Je besluit een beetje leven in de brouwerij te brengen, en springt met een indianenkreet op Tom's rug. Tom schrikt zich te pletter en valt op de grond. Maar als hij weer opstaat en je ziet, verschijnt er een glimlach op z'n gezicht. 'At! Nu al?' roept hij, en hij omhelst je. 'Mjah, met hulp van Jamie was het niet zo moeilijk Torres te vinden, hij was zelfs op Heathrow! Niet zo moeilijk dus. Maar morgen moet ik wel weer weg, nummer 7 wacht.' glimlach je. Je kijkt om je heen en ziet bekende gezichten. Ashton Kutcher, extreem gespannen. Mwah, wat dacht je dan. Ed Westwick staat jullie arrogant aan te kijken. 'Had je wat?' vraag je hem. Hij kijkt je verbaasd aan. Hij is niet gewend dat mensen hem zomaar aanspreken, en op zo'n toon. Hij bloost en stelt zich aan je voor. Ook de anderen stellen zich voor. Channing Tatum, Ashton Kutcher en Daniel Radcliffe. Je maakt met allemaal een praatje. Je ploft net naast Tom op de bank, als Torres binnenkomt. Ook hij stelt zich aan iedereen voor, en gaat dan aan de andere kant naast je zitten. 'Attina, wat gebeurt er nou als iedereen hier is? Zijn we hier wel veilig, zo met z'n allen in een huis?' Je schrikt. Hij heeft gelijk. Wat als Lopez hier binnendringt? Een klein brandje, en we zijn er allemaal aan. 'Je hebt gelijk Nando. Ik zal er met Steve over praten, maar ik denk dat ze eerst iedereen van de lijst willen verzamelen ofzo?' antwoord je. Hij knikt en je zet de tv aan.
De volgende ochtend ben je al vroeg weg. Je laat een briefje achter, met ben afellay halen erop. Gisteravond belde Jamie je op met de informatie die je nodig had. Ibrahim Afellay zit gewoon in Eindhoven, een stad in Nederland, waar hij zich voorbereid op de wedstrijd van komende zaterdag, van zijn club PSV tegen Feyenoord. Nog zo'n weird Nederlandse club. Na een uurtje ben je weer terug op Heathrow. Jamie besluit met je mee te gaan, en samen stappen jullie in het vliegtuig naar Eindhoven. Na een korte vlucht van nog geen anderhalf uur komen jullie aan op Eindhoven Airport. Jullie neemt een taxi en rijden richting het Philips Stadion, waar mister Afellay over 10 minuten moet trainen.
Reageer (1)
oehh i like it(H)
1 decennium geledenMag er ook een van de K-twins bij??
xx