Foto bij Chapter Cuarenta Y Uno.

Hallootjes(:
En het is tijd voor mijn tweede jubileum van deze week ;D Jawel, ik heb sinds vandaag een jaar Quizlet (: (alhoewel ik meteen mijn wachtwoord was vergeten - vandaar dat ik twee profielen heb (een paar maanden geleden bedacht ik ineens dat ik het wachtwoord wel wist en kwam ik achter mijn verdwenen account^^)).
En nu wens ik jullie heel veel leesplezier(:
X.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Ampitrite

    MWAHHAHA waar kan ik hazel ergens vinden? lijkt me een toffe ;p
    en mooi geschreven ^^

    1 decennium geleden
  • maua

    Ooh! En ik dacht nog wel dat niemand kon beschrijven als hoe verliefdheid voelt ;$ Echt wauwie, mooi!

    O. M. G. HAZEL IS ZO VET. Zo geniaal; gebruik maken van de situatie! Haha, en dat 'Oh, coach!' Hmm, opzich, vetvlek is best een geschikte beschrijving ;D

    Ehm, ik moet bekennen... Dat me dat zó zó zó leuk lijkt om dat een keer met iemand te doen! Kijk, nouja, het zou echt keigemeen zijn tegenover die persoon, dus daarom doe 'k 't maar niet;d ALS ik het al zou durven haha! Ohh, opzich zou ik best zo dapper willen zijn als Hazel! Ik bedoel, kijk oke, ze heeft misschien niet veel te verliezen in dat crazy huis, maar dan nog. Ik weet niet of ik het zou durven hahaha.
    Ik heb een goed idee: Ze wordt mijn nieuwe voorbeeld als ik iets niet durf yeahr. Haha, vind je het goed als ik je hoofdpersoon bombardeer als mijn nieuwe 'omg ik durf niet maar hazel zou het doen dus ik ga het ook gewoon doen' voorbeeld?
    Okee; ik zie je straks op school (:
    (maar dan vergeet ik het natuurlijk weer te vragen zo slim ben ik wel ;d) xx

    1 decennium geleden
  • Orientation

    Omg. Ik zie het zo voor me he? Ge-wel-dig!

    1 decennium geleden
  • Peridot

    Omg, ik moest zo fcking hard lachen om dit stuk! Hazel is geniaal!
    Yesyesyess, binnenkort gaan ze zoenen, dat voel ik gewoon! ^^
    Sorry, ben een beetje hyper xD

    Snel verder ik houhouhouuu echt van je verhaaaal! <3

    Xxx

    1 decennium geleden
  • WishingPride

    Hahaha daar hebben we de vetvlek ;)
    Just genius xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen