Foto bij Don't Speak One Word About Mom!!

Just Read :D

[Cylene]

' Cyll Opstaan Schooool!!' Hoor ick georg vanonder te trap roepen.

Opstaan doe ick toch niet.

Ick hoor voeten stampen op de trap en ff kort er een korte Grijns op me gezicht.

' CYL! Opstaan nou' Schreeuwt georg boos door me kamer.

' Tegen wie heb je het georg?' vraag ick rusig.

'TEGEN JIJ' Schreeuwt georg.

' Uhmm.. Georg 2 punten:
1 Ick Heet Cylene Niet Cyl -.-
2. Het is tegen jou niet tegen Jij :)' Zeg ick tegen mijn lieve broertje :)

' Nou ehh.. kleed je nou maar om' zegt georg gedist.

Ick doe snel me zwarte skinny, Me Roze Shirt met 2 sterretjes onderin & me AlStars aan.

Ick loop naar beneden & tref meteen Bill,Tom, Gustav & Georg aan.

' Zucht' zeg ick droog

' Heb je problemen?' vraagt bill

' Met Jou ja' Zeg ick boos.

' Ze is volgens mij of sjaggie van de vroege morgen of ze is ongesteld' zegt Tom En de rest begint te Lachen.

' Bek Dicht Kaulitz' Zeg ick kwaad en smijt een boterham naar zijn kop.

' Ja Mevrouw' Zegt Tom Braaf.

Sukkel denk ick ff.

' Wat is er in hemelsnaam met jou gebeurt he' zegt Bill dan.

' mm ick was vrolijk boven, maar toen kwam ick beneden & dacht ineens. Shit, dit is niet mijn huis, maar een dierentuin -.-' gef ick bill als andwoord.

De jongens zijn ehct zoo irritant, waarom heb ick nooit eens een leuke dag -.-

Ick wil best vrienden zijn hoor. maar hun maken 't me moeilijk en als ick het leuk wil hebben worden ze boos.

Ligt het dan aan hun of aan mij?

' Mm.. Maar Je moest je al realiseren dat je in de dierentuin was toen je boven kwam want je broer kwam je wakker maken' zegt tom terwel georg hem een klap tegen zijn pet geeft.

' Tuurlijk Tomsel, Toen ick jou zag kreeg ick een hartaanval, ick dacht Ff dat ick Een Vampier zag maar toen keek ick goed en dacht, O Het Is Tom maar' zeg ick droog.

' Noem me niet steeds Tomsel' zegt tom die als een klein kind izjn handen over elkaar heen slaat.

'Tuurlijk joh klein kindje:)' zeg ick met een glimlach en aai over zijn hooft.

Tom mompeld nog wat maar daar let ick niet op.

' Je bent echt veel te erg verander Sinds dat gebeurde Cyle' zegt gustav ineens.

' Sinds wat gebeurde?' vraagt ick rustig.

' Sinds Dat Wij hier kwamen en sinds dat...' zegt gustav zonder zijn zin af te maken.

' Sinds wat dat andere?' vraag ick nog nieuwgieriger.

' SINDS DAT JE MOEDER IS OVERLEDEN SUKKEL' Schreeuwt gustav Dan boos.

Ick voel mijn tranen opkomen.

' Waarom?' vraag ick stil.

'WAAROM, Waarom moet je met die klote bek van je toch weer over mijn moeder beginnen, als bij jou iemand als je ma of pa overlijd ga ick bij jou toch ook niet ff daar over lullen, ick wil best vrienden met jullei zijn maar dat willen jullie niet, Dus nu moet je die klote kut bek van je gaan houden over me moeder ja' schreeuw ick kwaad terwel al me tranen langs me wangen lopen.

Ick ren naar boven en sluit mezelf op in me kamer.

Ick ga op 't kleine bedje bij me raam zitten en staar naar buiten.

Naar de regen dat tegen mijn raam tikt.
de regen dat als het tegen het raam valt als een klein druppelte naar beneden valt.
't druppeltje dat valt en toch bang is iedereen te verliezen.
Het druppeltje dat altijd alleen zou blijven.
Het Druppeltje, dat dezelfde gevoelens heeft als mij.


Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen