wist even geen titel

Elise’s pov
‘o my god’ zeg je en drukt hem tegen je aan. Je weet net als hij hoe het is je ouders te verliezen maar 2 keer. ‘het gaat wel’ zegt hij ‘nee het gaat niet dat zie ik zo aan je’ zeg je ‘weet loretta het al?’ ‘nee ik wilde het haar zo zeggen’ zegt hij ‘anders stuur ik haar over een half uurtje naar je kamer en zeg tegen de rest dat je alleen wilt zijn’ stel je voor ‘dat zou fijn zijn’ zegt hij zacht. Je geeft hem een kus en staat op. ‘als er wat is of je wat nodig hebt heb ik mijn telefoon aan staan’ zeg je ‘je bent geweldig’ zegt hij met een zwakke glimlach en je loopt zijn kamer uit. Normaal was je er bij gebleven alleen je ziet dat hij het moet verwerken en dat doe je het beste alleen. Je loopt naar de eetzaal waar iedereen zit. ‘wat is er met Xavier?’ vraagt mark, je kijkt hem aan en loopt door naar loretta. ‘zou jij over een halfuurtje naar zijn kamer willen komen?, ik zou je wel voor bereiden want het is geen goed nieuws’ vraag je aan haar, ze kijkt je eerst verbaast aan maar knikt. ‘en voor de rest geld dat hij op dit moment even alleen moet zijn, loretta is een uitzondering maar ook alleen omdat het nieuws dat hij heeft gehoord ook voor haar geld roep je tegen de rest ‘hij moet wel zo trainen’ zegt de coach ‘als u nu zou mee maken wat hij nu heeft zou u begrijpen dat hij niet komt trainen maakt niet uit wat u er van zegt’ en nu probeer je nog beleefd te doen maar dat gaat steeds minder goed, je word helemaal gek van hem. Je loopt naar je kamer om te zien hoe het met de twee gaat. als je binnen komt zie je dat ze nog liggen te slapen. Je kijkt of er nog mensen online zijn al lijkt dat vrij onlogisch vanwege wat je net hoorde van Xavier. Het verbaast je dat je een pop-up krijgt van Claude en dat het van hem is verbaast je nog het meest. “heb je het gehoord van vader” staat er “ja het spijt me voor jullie” type je “het is niet jou schuld” krijg je terug “hoe is het daar met iedereen” vraag je “sommige gaat maar sommige komen hun kamer niet meer uit, en hoe is het met Xavier en Loretta?” krijg je terug “loretta weet het over 5 minuten en Xavier komt ook zijn kamer niet meer uit” type je, je hoort dat een van de twee wakker word “heb je een momentje” vraag je “ja hoor” je staat op en kijkt wie er wakker word. Lilly, ‘jij bent altijd als eerste wakker he’ zeg je zacht tegen haar en tilt haar op. “ik type nu wat langzamer heb een kleine op schoot” type je voorzichtig “dan heb ik een ander idee videogesprek?” zegt hij “ja hoor ;P” type je en accepteert de videogesprek ‘hoi’ je ziet dat zijn ogen rood zijn ‘hoi’ zeg je ‘heb je gehuild’ vraag je voorzichtig ‘wat nee ik huil niet’ zegt hij en draait zijn hoofd weg ‘Claude…’ zeg je ‘oke ja’ zegt hij ‘dit is gênant’ voegt hij eraan toe ‘nee hoor is het niet huilen is normaal ook voor jongens’ zeg je ‘ik heb jou nog nooit zien huilen anders’ zegt hij ‘ik heb het ook vaak genoeg gedaan, toen de jongens aan het afluisteren waren toen ik zei dat ik zwanger was, toen met alius dat ik die enorme ruzie met Xavier, en toen die twee werden geboren man dat deed pijn’ zeg je ‘iets te veel details bij dat laatste’ zegt hij ‘hallo jij hebt daar geen 2 uur gelegen’ zeg je. ‘dat hoefde ik ook niet te weten’ zegt hij ; je mag echt blij zijn dat je een jongen bent weet je’ zeg je ‘het is jullie eigen schuld duss’ ‘touche’ zeg je ‘speel je gitaar?’ vraagt hij puntend op je gitaar. ‘een beetje’ zeg je ‘speel jij wat’ vraag je ‘alleen als ik boos ben’ zegt hij ‘laat me raden drums?’ vraag je ‘jep het is een goede afleiding als je boos bent’ zijn oog valt op Lilly als je haar hoger legt in plaats van op je schoot ‘en wie is dit kleintje’ vraagt hij ‘dit is nu lilly’ zeg je en draait haar om zodat hij haar gezicht kan zien. ‘ze lijkt meer op Xavier dan op jou’ zegt hij ‘ja Marly lijkt meer op mij op een of andere manier’ zeg je ‘maar hoe…’ begint hij ‘stil eens’ onderbreek je hem ‘maa..’ ‘shhh’ ‘m’ ‘shhhhhhh’ je hoort iemand huilen maar niet Marly of Lilly ‘ik denk dat loretta het nu ook weet’ zeg je ‘goh zou je denken’ zegt hij ‘ik hoor het hier duidelijk’ je staat op en doet de deur open. Ze rent langs je deur en rent haar kamer in. je loopt naar de computer. ‘ik ga even kijken hoe het gaat ben zo terug’ zeg je en loopt naar haar kamer.

Reageer (1)

  • Allysae

    ahww
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen