Foto bij If you believe - 8

Ik word wakker. Precies uit een diepe slaap die ik niet heb gehad. Mijn ogen krijg ik niet echt open, dus zet ik mijn benen recht. "Ze is wakker", hoor ik een vrij zware stem zeggen. "Probeer je ogen rustig open te doen", zegt de stem nu tegen mij. Ik probeer ze helemaal open te doen. Maar eens ik halverwege ben, zie ik allemaal zwarte vlekken. Ik sluit mijn ogen direct. "Wat scheelt er?", vraagt de man. "Ik zie allemaal zwarte vlekken. En... ik denk dat mijn eten van gister er dadelijk terug gaat uitkomen." "Breng een emmer, vlug!", roept de man door de hele kamer. Ik hoor iemand aanlopen en open lichtjes mijn ogen. Het is een jongen met donkerblond haar met een emmer in zijn handen. Hij lijkt wel op Niall. Maar die heeft een lichtere haarkleur. Wanneer hij vrij dichtbij is, ruk ik de emmer uit zijn handen en ga erboven hangen met mijn ogen toe. Oef, net op tijd. "Paul, komt het in orde met haar?", hoor ik hem bezorgd vragen. "Ik denk het wel hoor. Ik denk zelfs vrij snel." Op het moment dat het eten even binnen blijft, zeg ik vrij stil: "Sorry dat ik zo brut die emmer nam." Zijn lichte en vrij mooie stem antwoordt: "Het is niks hoor. Al een geluk dat je dat deed of je Louis kleren waren niet zo proper meer." Ik voel mijn wangen rood worden. En terwijl voel ik weer eten naar boven komen. Ik hoor dat de jongen even weg gaat. Het duurt niet lang voor het overgeven gedaan is. Even later komt hij terug. "Was dat alles denk je?" "Ik denk het wel ja." "Oke, geef je emmer en spoel je mond een beetje." Ik geef de emmer aan hem en doe mijn ogen op een klein spleetje open. Ik krijg een glas water en een lege emmer in de plaats. "Zou ik een beetje kunnen slapen?", vraag ik wanneer ik klaar ben. "Ben ik geen goed gezelschap misschien?", zegt hij met een klein gelach erachter. Ik moet er zelf ook een beetje van lachen. "Jawel hoor, ik ben alleen een beetje moe." Plots voel ik dat twee armen mij opnemen en niet veel verder op een bed leggen. Ik krijg ook een deken over mij. "Goed zo?" "Perfect. Dank je wel, echt waar." "Het is oke. Slaap maar rustig nu." En ik krijg een licht kusje op mijn voorhoofd.

Hope you like it :3 ik heb vandaag en morgen eigenlijk zo goed als niets te doen, dus ga ik eens aan een trailer beginnen. Het is een tijdje geleden dat ik nog een filmpje heb gemaakt, dus ik hoop dat het een beetje deftig wordt :d xxx

Reageer (2)

  • Bluecarrot

    zo lief!
    snel verder !
    xx

    1 decennium geleden
  • AnneMalik

    Ik vraag me nu wel af wie dat die persoon is (: en ik kijk al uit naar de trailer, die zal wel goed zijn, ik heb er alle vertrouwen in (:
    Snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen