Foto bij Chapter 45

Pov; Katherine 'Kat' Raven

Ik word van iets naast me wakker en open mijn ogen. Mijn hart stopt even als ik Dean’s gezicht naast die van mij zie liggen. hij was nog niet eens een centimeter van me verwijderd. Ik donder uit bed en blijf even liggen. Even alles op een rijtje zetten. Was ik echt naast Dean in slaap gevallen. Waar hadden we het eigenlijk over toen voor ik in slaap viel. Ik weet dat we even geen ruzie maakte. Oh ja, eerst hadden we het over Aaron en toen over die kus. Ik wrijf over mijn hoofd en zie dat ik mijn lange broek nog aan heb. Snel kom ik overeind en zoek andere kleren om in te slapen. Als ik zeker ben dat Dean niet toevallig wakker is kleed ik me snel om en draai me om naar Carly. Even weet ik niet wat te doen als ik Sam naast Carly zie liggen, en niet alleen dat maar ook zijn arm om haar heen heeft. Ik sluit mijn ogen en ga tegen de tafel aan leunen. Wat moet ik nu? Ik kan moeilijk bij Dean gaan liggen. Even kijk ik naar zijn gezicht. Misschien moet ik hem beter leren kennen, misschien is hij wel niet zo erg als ik steeds denk. Ik veer op van de tafel en pak een glas water. Dan weet ik wat ik moet doen. Ik pak de autosleutels en loop naar de mustang. Mijn hand glijdt over de motorkap en dan het dak. Ik open de auto en haal een deken uit de kofferbak. Voordat ik weer met Carly samen werkte sliep ik nog wel eens in de mustang, dan was een hotel of zo veelte ver weg. Dan ga ik op de achterbank liggen. Gapend blijf ik even naar het hotel kijken. Mijn ogen op de deur. Ik moest Sam uitleggen dat als hij Carly iets flikt hij met mij te maken krijgt. Dan grinnik ik. Sam is een goede jongen, ik hoef me eigenlijk geen zorgen te maken om Carly. Voorzichtig open ik de achterdeur van de mustang en ga er in liggen. Even ruik ik een onbekende geur maar ik besteed er geen aandacht aan. het figuur dat iets verder op staat draait zich om en verdwijnt in het duister.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen