From Boring, To Japan-Freak...†3
From Boring, To Japan-Freak...† 3
´2 straten verderop´ antwoord ik, ze denkt na. ´oke, ik woon in het volgende dorp, wat wil jij naar mijn huis, jouw huis, of gewoon wat in het dorp rondhangen?' Ik denk na, geen ouders thuis, dus het zou best wel thuis kunnen, maar mijn kamer is een grote puinzooi, dus ik denk dat ik dat maar beter niet kan doen. 'Laten we naar het dorp gaan' antwoord ik 'oke, waar, en hoelaat, of zullen we nu naar jouw huis gaan en daar eten?' vraagt Emiru. 'Eh, laten we afspreken bij de frs, om half drie?' 'Is goed, ik zie je dan!' Emiru zwaait en loopt naar de bus met Alex.
Ik wil naar naar huis lopen maar dan hoor ik iemand mijn naam roepen 'EMMA, EMMAAAA!' ik kijk achterom en zie dat het Maaike is, mijn vriendin uit groep acht, die nu op een andere school zit. 'MAAAAAAIKEEE!!!' schreeuw ik. De kinderen van school kijken me aan alsof ik een gestoorde ben. 'Hey Emma, lang niet gesproken, hoe gaat het?' vraagt ze. 'Goed, ' antwoord ik 'en met jou?' 'Ja ook! vandaag weer de eerste schooldag, was best leuk bij ons.' We lopen samen naar huis, ze vertelt over haar eerste schooldag in klas 2, en wie ze heeft ontmoet. Net voor de straat waar ik in woon moet ze de bocht om. We zwaaien, en lopen elk naar ons huis.
Ik werk gauw een paar boterhammen naar binnen en een gekookt ei, daarna ga ik me klaarmaken voor vanmiddag.
Reageer (2)
nice nice nice ^^
1 decennium geledenga snel verder
xxxx
Snel verder!
1 decennium geleden