DEEL 5 LALALALALALALLALALALALALALAALLALALALALA
LIKE YAY ofzo =____="

From Boring, To Japan Freak...† 5
'Wat doe jij hier? ik had toch alleen met Emiru afgesproken?' vraag ik verrast. 'Ja, maar ik liep achter jullie toen jullie dat aan het afspreken waren, en ik dacht, laat ik ook komen, of vind je dat niet leuk?' 'natuurlijk wel!' Oppeens kwam Emiru erbij staan. Ze hield een cd omhoog, 'deze ga ik kopen.' zegt ze glimlachend. De cd ziet er kleurig en vrolijk uit met een paar poppetjes erop, verder ook nog een paar japanse tekens waarvan ik geen idee heb wat het betekent. Emiru loopt naar de toonbank en betaald voor de CD. Met zijn drieën lopen we de winkel uit. 'Wou je die CD niet kopen?' vroeg ik aan Alex. 'Jawel,' hij lacht 'maar ik ben blut you know. 'oh.' volgens mij kijk ik vet droog terwijl ik dat zeg.

We lopen met zijn drieën door de stad en gaan een paar winkels in. veel leuks vinden we niet, maar toch hebben we een paar dingetjes gekocht voor in ons haar, en Alex een leren armband met spikes, en ik en Emiru een met 'Studs' of hoe dat ook maar heet, zoiets dacht ik in ieder geval.

Om 5 uur gaan sommige winkels al dicht, en we gaan ergens een ijsje halen.



ja, weer kort, school again ofzo =____='

Reageer (2)

  • Athos

    ijsjeeee :D:D:D
    heb ik wel zin in nu
    maar ik kan nu niet weg want k ben op school
    ga snel verder
    xxxxx

    1 decennium geleden
  • DiruAddicted

    snel verder!:D
    WANT HET IS VAKANTIE!! =D
    ik heb abo op je story ^^

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen