Foto bij CHapter 44

POV; Carly Car Miller

“Sam?” zeg ik verbaast en trek mijn wenkbrauwen op. Ik stap achteruit, als ik merk dat hij naar binnen wilt lopen.
Eens dat hij binnen is, draait hij de badkamerdeur opslot en draait zich terug om naar mij. “Wat doe je?” vraag ik met een tikkeltje bangheid in mijn stem. “Afmaken waar we aan begonnen waren.” Grijnst Sam naar me. Lachend kijk kijk ik hem aan, maar stop al snel als ik merk dat hij het meent.
Sam kijkt me even. En voor ik het wist liggen zijn handen op mijn wangen, en mijn armen rond zijn nek... Zoenend.
Al snel voel ik zijn tong tikken tegen mijn onderlip, vragend voor toestemming. Als ik mijn mond een stukje opendoet, voel ik zijn tong al meteen binnenkomen.
Sam neemt me vast bij mijn middel en zet me op de wastafel, waarbij ik alles omstoot.
Al snel voel ik zijn handen onder mijn shirt komen.
Zijn lippen verlaten de mijne, en banen zich een weg langs mijn wang naar mijn nek. Met mijn hand woel ik door zijn haar. Mijn adem stokt in mijn keel als hij zachtjes in mijn nek bijt, en zijn handen op mijn borsten voel.
Als hij aanstalten maakt om mijn shirt uit te doen, houd ik hem tegen. Verbaast kijkt hij me aan, “Wat is er?” vraagt hij. Ik schud mijn hoofd, “Gewoon… Ik ken je nog niet zo goed en… Alles gaat wat te snel denkik.” Begripvol knikt hij, en helpt mij van de wastafel af. Even kijk ik naar de grond, en zie de spullen dat ik er perongeluk heb af gegooit. Grinnikend raap ik het weer op, en zet het op zijn plaats. Ik draai me weer om naar Sam, “Sorry. Ik hoop dat je het niet erg vind…” snel schud hij zijn hoofd, “Tuurlijk niet!”.
Stil doe ik de badkamer deur weer open, en net als ik naar mijn bed wil lopen, zie ik dat Dean en Kat samen liggen te slapen op het bed bij de deur. Grijnzend schud ik mijn hoofd, en ga zelf onder de lakens liggen.
Even later hoor ik de badkamerdeur sluiten, en iemand naast me op het bed gaan liggen.
Sam zucht even, slaat zijn arm om me heen en trekt me naar hem toe.
Glimlachend sluit ik mijn ogen.

Reageer (1)

  • KatRaven

    (H)(heart2)(H)(heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen