From Boring, To Japan-Freak...†2
deel 2
From Boring, To Japan-Freak...† 2
Hij praat aan eerst één stuk door over een of andere japanse band die The GazettE schijnt te heten, en vraagt na een tijdje of ik ook Jrock luister. ´Nee, ik heb er eigeklijk zelfs nog nooit van gehoord´ zeg ik. Hij legt uit dan de J voor Japanese staat, en pakt zijn Mp3-speler uit zijn broekzak
´Laat me je wat JRock laten proberen.´ zegt hij, en ik doe het oortje dat hij me voorhoud in. het andere doet hij zelf in. Dan zoekt hij in een lijst een liedje en zegt dat het een nummer van The GazettE is en Leech heet. Op het begin van het nummer hoor je een vrouw zingen, en dan begint de band te spelen, Het klinkt goed ookal snap ik geen hol van waar ze het over hebben, maar dat maakt niet uit. ´Leuke muziek´ zeg ik na een tijdje. Kaito knikt en beweegt met zijn voet op de maat van het nummer.
De bel gaat en we moeten weer naar een ander lokaal, dit uur zit ik naast Alex, die dat leuk lijkt te vinden aan zijn gezicht te zien. We hebben mevrouw Taylor, Engels geeft ze, ik vind het maar een stom vak, ik ken het toch allemaal al, en toch moet ik perse naar de uitleg luisteren die ze geeft. Het gaat over iets met present simple en present continues ofzoiets, maar ik luister niet. Ik denk aan wat ik vanmiddag ga doen. kwart over elf vrij, dus ik heb de hele middag nog voor me. ik denk dat ik maar naar huis ga, huiswerk maken en dan een beetje voor de tv hangen ofzo. ik heb toch niks beters te doen.
-TRRRRIIIIINNNNGGGG-
De bel gaat, en de klas stroomt leeg. ik doe mijn boeken in mijn tas en loop samen met Emiru het lokaal uit, Alex loopt achter ons. ´Zullen we vanmiddag wat gaan doen?' vraagt Emiru. Ik weet niet zo goed of ze het nou aan mij vraagt, of aan Alex, maar ze schijnt het aan mij te vragen want ze kijkt me aan. 'Eh, goed' antwoord ik. 'waar?' Emiru vraagt waar ik woon.
Reageer (3)
nicee ^^
1 decennium geledenalleen de volgorde klopt niet zo
ga snel verder
xxx
Yaay kaboemish dude
1 decennium geledenVerder jij offehh ikkeehh weet weer niks-.- GA NOU MR GWN VERDOR he hij isser gwn al (:
Xxx Li (:
weetje??
1 decennium geledenje zou dit in een serie moeten zetten EN VERDER GAAAAN:D
meenn.. dit is echt een leuk verhaal en Gazette is mega sexy 0.o vooral Uruha:D(sorryXD ik heb een verslaving aan die gastXD)
maar!
heeeeeeeeeeeeeeeel snel verder please:D
xKyoru Kun^^