Chapter 43
Als we hebben uitgelegd zijn we allemaal even stil. Carly staat op en loopt naar het raam. Ik denk diep na. Wat moet Aaron hier? Waarom nu? En wat wil hij Carly aan doen… of misschien mij… nee dat kan niet wat zou hij me aan moeten doen? Ik draai me een stukje om en kijk naar Dean die naar de bedden aan het kijken is. ‘ik neem…’ voor hij een van de bedden kan opeisen kap ik hem af. ‘ik wil het bed bij de deur!’ hij kijkt me boos aan en schud zijn hoofd. Carly zegt wat maar ik kan het niet horen. ‘je hebt pech, ik neem dat bed al!’ Dean stort zich op het bed en ik schiet op hem af. ‘je gaat van dat bed af!’ zo snel ik kan reik ik naar het nachtkasje maar voel mijn desert eagle niet liggen. Dean houd hem in zijn hand en haalt het magazijn er uit. Hij gooit het op me af. ‘je hebt verloren, ik lig hier’ demonstratief ga ik op de andere kant van het bed zitten en sla mijn handen over elkaar. ‘nee’ we kijken elkaar boos aan tot ik iets anders hoor. Snel schieten mijn ogen naar de badkamer en ik zie Sam er in stappen. Het slot wordt erop gedraaid. Even zucht ik. Dean wil iets lullig zeggen maar ziet de vermoeidheid in mijn gezicht. ‘was hij je eerst vriend?’ vraagt hij. Even kijk ik naar Dean die voor zich uit staart. ‘je bedoelt Aaron?’ hij knikt en ik knik ook. ‘eerlijk… Hij heeft ook mijn eerste kus, en ik was kapot toen ik er achter kwam dat hij eigenlijk Carly wilde’ ik trek mijn voeten op en sluit mijn armen er om heen. Dean knikt weer en schuift ongemakkelijk heen en weer. ‘Dean, je hoeft geen moeite te doen om aardig te zijn… ik weet dat je me niet mag. En dat Sam waarschijnlijk heeft gevraagd of je aardig tegen me toen omdat hij Car leuk vind’ Dean grinnikt even en schud zijn hoofd. ‘Sam heeft dat inderdaad gevraagd, maar ik ben het even zat, dat gevecht en jij ook denk ik’ ik knik en we zuchten allebei tegelijk. Er klinkt een hoop lawaai en we kijken tegelijk naar de badkamer. Ik sta op en loop naar de koelkast, vis er twee biertjes uit en gooi er 1 naar Dean. ‘laten we dan voor nu samen drinken’ ik loop op hem af en maak het biertje met de achterkant van de desert eagle open. Ik ga weer naast hem zitten en neem een slok. ‘maar je moet toegeven dat je die zoen van mij goed vond’ gelijk kijk ik hem boos aan. ‘nee, nog steeds middelmatig, Elke man zou het beter kunnen’ Dean wil er tegen in gaan maar dan horen we nog wat uit de badkamer. Snel pak ik de afstandsbediening van de Tv en zet hem aan. Ik ga liggen en kijk naar de TV voor ik in slaap val.
Er zijn nog geen reacties.