Lirry - the movie (Pearce)
Ik zit op mijn bed een boek te lezen. “Liam, ik verveel me!” zeurt Harry. “Ga dan iets doen.” Mompel ik terwijl ik de bladzijde omsla. “Ja alleen zeker?” ik grinnik, maar antwoord niet. Plots trekt hij het boek uit mijn handen. “Hej, ik was wel bezig he.” Zeg ik boos. “Ja en je gaat maar met mij iets doen.” Antwoord hij. Ik zucht maar pak toch de jas aan die Harry me geeft. “Wat gaan we doen dan?” hij haalt zijn schouders op en lacht zijn prachtige lach. Ik zucht. “ik weet het, ze spelen echt zo’n mooie film, ik weet de naam alleen niet meer.” Zucht hij. Na een hele trailer beschrijving kijk ik hem raar aan. “Dat is een romantische film Harry.” zeg ik. Ik zie hoe hij rood wordt, wat hem trouwens ontzettend schattig maakt. Ja ik ben verliefd op Harry en ik heb me daar al een hele tijd bij neergelegd, het gaat toch niet overgaan. Ik zucht nog eens waardoor Harry opkijkt. “Ik wil hem echt graag zien Liam, wil je alstublieft meegaan?” en daar is die lieve lach weer. Ik knik. “Ach ja ik kan toch niets anders nuttig doen.” “Yes, je gaat mee.” Blij springt hij in de lucht. Verschillende mensen kijken ons raar aan. “Harry stop.” Maar de krullenbol kalmeert maar niet. “Haz.” Probeer ik nog eens, maar weer helpt het niet. Een oud vrouwtje komt op me afgelopen terwijl Harry nog steeds vrolijk rond springt. “wow, jij hebt je vriendje heel blij gemaakt.” Lacht ze vriendelijk. Meteen wordt ik rood. “bedankt.” Ze knikt en stapt weg. Was het maar waar, was hij maar mijn vriendje. Ik neem Harry zijn arm en sleur hem tot aan de bioscoop. Ik stap naar de kassa en koop de tickets, ik zie hoe Harry ondertussen snoep en drinken koopt. “Ik heb alles Liam.” Ik lach en samen lopen we de zaal in. Na een paar minuten pratend door te brengen gaan de lichten uit en begint de reclame.
Na een tijdje is er een korte pauze zo’n 5 minuten. Verschillende mensen staan recht om nog snel iets te kopen of iets anders, maar Harry en ik blijven zitten. “Liam, ik heb daarnet snoep gekocht, ik was het je alleen vergeten te geven.” Zegt hij voorzichtig. Hij geeft me een wit zakje. “Het is niks.” Zeg ik met een lach. Als de film na 5 minuten terug begint besluit ik Harry’s zakje maar eens open te doen. Uit het zakje haal ik een aantal koekjes.“Liam, I Love You.” Staat er met glazuur opgeschreven. Meteen worden mijn ogen groot. Ik kijk naar Harry, maar die is nog steeds geconcentreerd de film aan het kijken. Ik lach even terwijl ik naar het koekje kijk. Dit is echt wel een schattige manier om het te zeggen. Waarom kwam ik niet op zo’n idee? Ach wat boeit het ook. Ik kijk weer naar Harry en zie hoe ondertussen de tranen over zijn wangen lopen. “Harry ben je oke?” vraag ik bezorgt. Harry knikt “ik weet het, ik huil altijd bij mooie films.” Ik lach. “Ik zal je even aan iets anders laten denken.” Ze ik met een lach, waardoor Harry me raar aankijkt. Ik duw zachtjes mijn lippen op de zijne. Even lijkt het alsof hij versteend is maar na een tijdje kust hij me lief terug.
Sinds die dag zitten mijn vriendje en ik altijd op dezelfde rij en op dezelfde stoelen als toen.
Deze is voor Pearce. Niet echt zo heel erg goed. Hoop dat jullie het toch leuk vinden. trouwens, ik zag net dat ik 10 abo's heb. bedankt. Jullie zijn de beste!
Reageer (2)
Nu een Narry!! Of een Zouis!
1 decennium geledenLief(H)
1 decennium geleden