Chapter 40
POV ; Carly Car Miller
Zuchtend loop ik naar de receptie, “Kamer voor twee graag.” Zeg ik verveeld tegen de receptioniste. Even kijkt ze op haar computer, “Sorry, we hebben alleen nog maar een kamer voor vier.” Even kijk ik haar aan. Snel pak ik mijn mobiel en bel Sam, “Hi, Sam! Ja, ook goed om jou stem te horen. Ze hebben in het hotel dat jij zei nog maar één kamer voor vier personen, ik dacht misschien dat we het misschien konden delen. Oké is goed! Tot straks!” Met een grote glimlach leg ik op, en richt me weer tot de receptioniste, “Kamer voor vier personen is goed.” Snel betaal ik, en neem de sleutel. Als ik terug naar Kat loop, zie ik dat ze uitstapt. “We hebben kamer 69” zeg ik glimlachend tegen haar. Even trekt ze haar wenkbrauwen op, “Had je dat met Sam moeten bespreken?” Met grote ogen kijk ik haar aan, “Hoe weet je dat ik met Sam heb gesproken?” Grinnikend neemt ze haar tas uit de auto. “Alsof dat niet over duidelijk is!” zegt ze, “Je hebt een giga lach op je gezicht, bent een beetje rood, en ik zie je wel nerveus met de sleutel spelen!” Met een triomfantelijke grijns loopt ze door naar onze kamer. Snel neem ik mijn zak ook uit de auto en ren achter haar aan. Zwijgend en nog steeds met een rood hoofd, wandel ik achter Kat de kamer in. Snel duw ik mijn zak onder het bed, en ga erop liggen. “Dus…” begint Kat, “Waar had je het met Sam over? Of is dat Privé?” Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit hem gelijk wanneer ik realiseer dat dat het nog erger ga maken dan het al was. Er word op de deur geklopt, en al snel staat Kat op om hem open te maken, “Ik vind het wel kinky, dat nummer.” Zegt een stem. Snel doet Kat de deur open en staat oog in oog met Dean. Kat’s mond valt open en ik grinnik even als Dean haar bij haar kraag neemt en tegen de muur duwt, en weer beginnen te kibbelen. Ik loop de deur uit en kijk even naar het kibbelende stel, waarbij ik mijn hoofd schud en me richt op Sam. Zonder na te denken, loop ik naar hem toe en omhels hem. Snel laat ik hem weer los, en trek mijn t-shirt recht. “Goed dat jullie gekomen zijn.” Zeg ik dan maar. “Tjah, het volgende hotel was nog twee dagen rijden.” Glimlacht hij naar me. En Samen lopen we de kamer in, en ik sluit de deur voor het kabaal wat die twee daarbuiten maken. Als ik me omdraai, zie ik Sam naar me kijken. Blozend kijk ik terug. “W- Wat is er?” vraag ik, als ik merk dat hij naar me blijft kijken. “Je bent mooi.” Mompeld hij. Voor ik hem kon antwoorden, nam hij mijn hand, trok me naar zich toe en drukte zijn lippen op de mijne. Even stond ik daar als verstijfd, maar sloot mijn ogen en deed met hem mee. Krakend hoor ik de deur openzwaaien, maar Sam en ik waren net te laat voor ons terug te trekken. En kijken met een rood hoofd van elkaar weg. “Jullie!” hoor ik Kat zeggen, “Jullie hebben gekust!” Dean komt vloekend binnen, en kijkt verbaast naar Sam die naar de badkamer loopt. Ikzelf loop de deur uit naar buiten.
Zuchtend, en dromend over Sam, loop ik naar de drankautomaat. Tot ik tegengehouden word door een hand. Snel draai ik me om en kijk recht in twee donkerbruine ogen die ik het liefst niet had tegenkomen.
Er zijn nog geen reacties.