elise's pov
'ik ga me weer omkleden jongens' zeg je en staat op. 'maar hoe bedoel je dat zij het hebben gedaan?' vraagt Nathan die je tegenhoud. 'ik weet het niet Nathan' zeg je 'ik moet even bijkomen' en je loopt naar je kamer. 'cellia dank je dat je even op wilde letten' zeg je als je cellia op je bed ziet zitten. 'graag gedaan' zegt ze en loopt je kamer uit. je pakt wat kleding en loopt naar de douche. je weet niet hoelang je eronder hebt gestaan maar je komt er tegen de middag onder vandaan. je kleed je aan en loopt naar je kamer. Caleb staat voor je deur, je vind dit een beetje eng worden. 'is jou kamer niet aan de ander kant?' vraagt je 'ik moest je alleen vragen of jij weet wat er met Xavier is' zegt hij 'hoezo?' vraag je 'hij heeft na de training een telefoontje gehad en komt sindsdien zijn kamer niet meer uit' zegt hij 'ik kijk wel of ik met hem kan praten' zeg je. 'maar mag ik er dan eerst in dan kan ik mijn spullen terug leggen' voeg je eraan toe. hij gaat aan de kant en je loopt je kamer in. waarom is het de hele tijd Caleb die naar je toe komt?. je besteed er geen aandacht meer aan. je besluit voor je naar Xavier gaat een appel van beneden te scoren. als je je appel hebt loop je naar zijn kamer, voor je naar binnen loopt gooi je je klokhuis weg en wast je handen.je probeert de deur te openen maar die zit op slot. je klopt aan 'Xavier?' roep je 'Ja' hoor je zacht 'kan ik binnen komen?' vraag je. je hoort de deur open gaan en je loopt naar binnen. je ziet Xavier op zijn bed liggen en gaat bij heb zitten. je ziet aan zijn gezicht dat hij heeft gehuild, 'hey wat is er?' vraagt je. 'het is het telefoontje dat ik net had' zegt hij en gaat recht op zitten. 'wat is er dan?' vraag je. 'ze heeft nieuws gehoord over vader, alleen geen goed nieuws' zegt hij. 'wat dan?' vraag je, je ziet gewoon aan zijn hele houding dat het niet gewoon geen goed nieuws is maar erger. 'hij is overleden' zegt hij.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen