Foto bij Chapter 39

Ik vind het een erg slecht deel... dus sorry!!!

Pov; Katherine 'Kat' Raven

Carly stapt uit de auto en loopt gelijk naar de receptie. Zij zou de kamer regelen. Even kijk ik weer naar binnen en zie haar bellen. Die lach op haar gezicht verraad haar. Ze praat met Sam. Even laat ik mijn hoofd naar achtervallen en sluit mijn ogen. Ik stap uit als ze op me afkomt. ‘we hebben kamer 69’ even trek ik mijn wenkbrauwen op. ‘had je dat met Sam moeten bespreken?’ gelijk kijkt ze me met grote ogen aan. ‘hoe weet je dat ik Sam heb gesproken?’ ik grinnik en pak mijn tas uit de auto. ‘alsof dat niet overduidelijk is! Je hebt een giga lach op je gezicht, bent een beetje rood en ik zie je wel nerveus met de sleutel draaien’ Carly blijft met een rood hoofd achter.

‘dus waar had je het met Sam over? Of is dat privé?’ vraag ik als we eindelijk in de kamer zijn en ons het gemakkelijk hebben gemaakt. Carly opent haar mond een keer en sluit hem dan. Er wordt op de deur geklopt en ik sta op. ‘ik vind het wel kinky dat nummer’ snel open ik de deur en sta oog in oog met Dean. Mijn mond valt open en hij kijkt me even aan voordat hij me bij mijn kraag pakt. Hij sleurt me naar buiten en duwt me tegen de buitenmuur. ‘wat heb je van me gestolen? En wat doe je hier? Dit is de kamer van Sammy en mij?’ Carly komt uit de kamer en kijkt even naar ons. Ze schudt haar hoofd en kijkt dan de andere kant op. Sam zwaait naar Carly en zij loopt naar hem toe. Even zie ik hoe Carly Sam omhelst. Ze laat hem gelijk los als ze beseft dat ze net Sam heeft omhelsd. Ze beginnen met praten en lopen dan naar binnen. Ik went me weer tot Dean die ook naar Sam en Carly hadden gekeken. ‘geef antwoord!’ ik lach even naar hem. ‘dacht het niet’ met een snelle beweging duw ik Dean van me af. Hij pakt mijn arms vast en duwt me nog een keer tegen de muur. ‘ik weet wel dat je die kus lekker vond’ zegt hij in mijn oor. Ik voel een rilling over mijn rug gaan en probeer me los te trekken. ‘ik weet niet, het was nogal middelmatig!’ Dean draait me om en kijkt me even aan voor hij zijn lippen weer op die van mij drukt. Hij laat mijn arm los en verplaatst zijn hand naar mijn wang terwijl hij me nog steeds kust. Even weet ik niet of ik hem weg wil duwen of door wil gaan. Hij stopt met de kus en kijkt me aan. ‘ik wist wel dat je het lekker zou vinden’ woedend blijf ik even staan. Voor hij iets kan doen geef ik hem een knietje en duw de deur open. Verbaast blijf ik staan en kijk naar Carly en Sam die net te laat van elkaar weg lopen. ‘jullie! Jullie hebben gekust!’ roep ik uit. Dean komt vloekend binnen en kijkt even naar Sam die rood naar de badkamer loopt. Carly kijkt me even aan en loopt dan naar buiten. Dean en ik kijken elkaar even aan en lopen dan allebei naar een bed om er boos op de gaan zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen