Louis neuriet het deeltje van WMYB dat ik net nog gezongen had. Hij heeft het dus echt gehoord! Ik kreeg het ondertussen erg warm en ik denk niet dat dat alleen was omdat Louis mij had horen zingen. Hij stopte met neurieën en kwam nog wat dichter bij. Zou hij me echt kussen? Net op het moment dat zijn lippen de mijne zouden raken, ging de deur open. Louis schrok en deed een stap achteruit. Daar staat Harry, met een hele grote lach op zijn gezicht. ‘Hello, lovebirds!’ zei hij net iets te opgewekt. We are waiting! Louis keek me verontschuldigend aan en loopt samen met Harry naar beneden. Daar stond ik dan de vlinders in mijn buik waren meteen verdwenen. Zou Harry gaan vertellen wat er zonet gebeurt is? Was er eigenlijk wel iets gebeurt? Pfff… ik liep naar beneden en zag dat iedereen naar me keek. Ik liep door naar de keuken met een lichte blos op m’n wangen. Ik schonk een glas water in. ‘Do you want to drink something, guys?’ vroeg ik. Ik hoorde iemand opstaan. Anke kwam de keuken in en sloot de deur. ‘3 waters en 2 cola’s’ glimlacht ze. Zou ze het weten?

Reageer (1)

  • Chaimatje

    Zaligggggggggggggggggggg !!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen