*we stonden samen in het steegje, en waren net de poort uitgereden.
'dankje'zei ik. 'graag gedaan, als je nog een keer problemen hebt kom ik je graag helpen.'
'mag ik dan alvast zeggen dat ik problemen heb met mijn hele schooltijd geschiedenis?'
andy keek me lief aan, vertederd. zoals een moeder naar haar pasgeboren kindje kijkt. hij stond heel dichtbij. 'jij mag dat altijd zeggen'.
ik lachte, en hij ook. zijn lichtblauwe ogen glinsterden in de lichtval van een lantaarn. onze fietsen stonden tegen een schutting, en wij stonden daar. in het donker, samen. ik gaf hem een knuffel, en hij sloeg zijn armen om me heen. ik wou dat ik er nooit meer uit kon komen. in zijn warme vest, mijn hoofd rustte op zijn borst, en voelde zijn regelmatige hartenklop en adem. het maakte me rustig. en voor t eerst in mijn hele leven, voelde ik me echt veilig. ik had t gevoel dat niets kaads me meer kon bereiken, zolang ik bij andy was. we lieten elkaar los, maar lieten allbei onze armen om elkaar heen. het leek alsof onze hoofden langzaam naar elkaar toe dreven, en ik voelde zijn warme adem tegen mijn huid. ik voelde zijn zachte lippen op de mijne, en onze tongen gleden zacht langs elkaar. alles om me heen viel weg, en ik dacht alleen nog maar aan hem. ik wou levenslang met hem zijn, voor altijd. maar voor hem was dat niet mogelijk. ik wou daar niet aan denken, en dacht alleen maar aan het nu. zacht en teder verliet zijn tong mijn mond, en langzaam verwijderde hij zijn lippen van die van mij. ik opende mijn ogen, en zag de jongen waar ik mijn hele leven op gewacht heb. 'avina, ik hou van je' ik keek hem diep in zijn ogen. 'ik ook van jou andy' ik gaf hem een kus op zijn mond, en nog een laatste knuffel. hij stapte op zijn fiets, en ik stond nog naast hem. in stilte keken we elkaar aan. maar het was geen ongemakkelijke stilte. het was een stilte die al genoeg zij zonder woorden 'ik hou van je'. meer dan een veelzeggende stilte was er bij ons niet nodig. ik gaf hem nog een knuffel, en zwaaide hem uit toen hij het steegje uitreed. ik hield van hem, meer dan ik van iemand anders zou kunnen houden.

ik ben gelukkig, ik ben verliefd.*

deze droom is in realiteit gebeurd na het avondeten, toen andy naar huis ging

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen