032
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
Ik moet een nieuwe poging doen op te gaan lezen. WANT op twitter las ik plots dat TH in een programma ging komen op een Duitse zender - nee niet live ofzo, DENK ik. WANT ik heb het niet gezien nee. Ik liep als een GEK naar beneden, omdat ik die zender niet op m'n tv op mijn kamer heb. Ik sta daar te staren tot en met, hoor Duitse reclames aan, maar dan is het plots kwart na elf en hoort dat programma afgelopen te zijn. Dan gooien ze het nieuws ertussen, geef ik alle hoop op, troost ik mezelf met chocomelk en kruip ik weer naar boven (om dit hier dus te gaan lezen). LEES ik op twitter dat het NA dat stomme nieuwsinterval kwam. KOMAAN, hoe vreselijk dom kan een programmering zijn van een zender. OH, laten we er even het nieuws tussengooien? En NET tijdens dat nieuws en erna, was ik naar het toilet en in de keuken. Plus, ik had het volume nog op stil gezet, dus ik hoorde het ook niet. Wat haat ik mezelf nu. Een klein lichtpuntje, ik heb een deeltje opgenomen met de digicorder dat ik morgen ga uitpluizen. Ik weet dat het vast niet superbelangrijk (waarschijnlijk zelfs belachelijk kort) is, maar gewoon. Je weet wel, TH weer in de media op een manier, alsof ze langzaam weer tot leven komen. UGH :c
1 decennium geledenEn omdat ik nu zó gezeurd heb, hoort hier nog een lange reactie bij, bij dit deeltje. Ik snap haar zo goed, dat ze hem niet in haar appartement wil hebben. Hij bevindt zich in de ruimte waar ze samen seks gehad hebben. Dat roept al die herinneringen gewoon terug op. Enerzijds terug het verlangen naar hem, maar ook de pijnlijke herinneringen aan hoe hij haar behandelt en bijna, nee niet bijna, maar volledig geestelijk kwelt. Daarbij zijn ze niet alleen in de ruimte, waardoor ze het nog eens moet verbergen. Plus, ze vraagt zich waarschijnlijk nog eens constant af of Tom ook aan de momenten denkt, wat waarschijnlijk nog het moeilijkste is. Wat als zij de enige is waarvan het hoofd gevuld is met al die dingen en waarvan ieder detail haar prikkelt op die pijnlijke manier. Wat als Tom daar echt zit in die ruimte, zonder terug te denken aan hun naakte lichamen die tegen elkaar plakken, zonder de woorden die hij tegen haar fluisterde opnieuw uit te spreken in hun hoofd? Wat als hij daar gewoon zit te zitten, zonder meer? Dat zou nog het ergste zijn.
Dat het haar zoveel meer doet als hem.
Maar, hij wil praten. Dat is wel een niet zo aangename zin om mee af te sluiten (gelukkig kan ik zo meteen gewoon verder lezen). Ik weet niet wat ik moet gaan verwachten. Gaat hij haar verwijten dat ze eerst wegging van Bill en toen weer terugkwam en zo Tom nog zag? Gaat hij zeggen waar het op staat (met name dat ze bang van hem is en dat ze weg wil lopen van hem maar het niet kan, dat haar hart daar niet toe in staat is)? Of gaat hij de gevoelige kant op en iets liefs doen in de aard van zijn gevoelens opbiechten en een beetje verklaring geven voor zijn gedrag?
Er is maar een manier om daarachter te komen! Op die knop drukken. Dat ga ik nu doen.
(Sorry voor mijn reactie: mijn uitbarsting, mijn herhaling van het woord 'dat' en mijn rare zinsbouw hier en daar).
<3.
(benieuwd hoe lang dit werkelijk is)
OEH, voordat ik ga lezen, ik heb VIER deeltjes in te halen *vreugdedansje* want nu kan ik me even lekker gaan inleven (':
1 decennium geledenIk moest me even meer concentreren om m'n examen nederlandse taalkunde, zoals je waarschijnlijk gelezen hebt. But anyway. I AM BACK. Und ganz klar um lange Reaktionen zu schreiben, denn ich bin sicher, du wirst froh werden davon.
Een woord dat op m'n examen voorkwam btw: witteboordencriminaliteitsbestijdingsaanpak, just think about it for a while and try to figure thát out -.-''
Ohh, nu zeg ik het je ng eens,:: Gemenerd!!!!
1 decennium geledenIk wil het wetn!!!! Snel verder gaan!! xx.
Waaa praten ;o
1 decennium geledensnel verder! <3
Gemenerik!
1 decennium geledenJuist nu, juist op dit moment ga je even stoppen? GEMEEN!
Tom beseft dat hij verkeerd bezig is, dus wilt hij het goed praten!
Dat is het.