Foto bij Chapter 38

POV ; Carly Car Miller

Na een tijdje rijden, zegt Kat ; “Car, stop hier maar. Ik wil wat drinken.” Zuchtend parkeer ik de auto, en stap samen met Kat uit. Voor me loopt Kat naar de bar, met mij op haar hielen. Als ze binnen stapt, kijkt ze even rond. “We gaan!” zegt Kat, en draait zich abrupt om. Verbaast kijk ik haar aan, “Maar je hebt dorst!” Even lacht ze nerveus en kijkt over haar schouder, snel volg ik haar blik, en zie Sam daar zitten. Onbewust krijg ik een grote lach op mijn gezicht. “Ik weet dat je hem leuk vind,” begint Kat tegen me, “maar als Sam hier is, moet zijn broer hier ook ergens zijn! En je weet dat ik iets van hem heb!” Grinnikend kijk ik haar aan, en geef haar de autosleutels, “Je weet waar de pruiken liggen!” en loop door naar de bar, waar ik een glas Jack Daniels bestel en voor Kat een biertje.

Even later komt Kat terug naar me toe gelopen met een pruik op… “Pronoblond? Serieus?” Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik haar aan. “Zal ik eens kijken of ik Dean kan verleiden. Oh, wat heb ik zin hem eens flink voorschut te zetten!” zegt Kat en stapt van de barkruk af. Snel houd ik haar tegen. “Ga met Sam praten!” zegt ze dan, en gaat weer zitten. Snel trek ik mijn t-shirt goed, en loop op Sam af.
“Sam!” zeg ik blij als ik bij hem aankom, en ga over hem op een stoel zitten. “Carly.” Glimlacht hij. Nog voordat we een gesprek konden starten, komt Dean kwaad op me aflopen, “Waar is ze?!” snel schud ik mijn hoofd alsof ik van niets weet. “Eh, pardon.” Hoor ik een bekende stem zeggen tegen Dean. En ja, daar zag ik Kat staan met haar pornoblonde pruik op! “Ik word al de hele avond lastig gevallen door die jongen daar. Wil jij misschien doen alsof je mijn vriendje bent?” vraagt ze poeslief aan hem. Even grinnik ik. Ik zie Dean over Kat’s schouder kijken, en dan naar haar gezicht. “Maar natuurlijk. Voor zo’n mooie dame als jij, altijd!” zegt Dean grijnzend. Even schud ik mijn hoofd. En Dean neemt haar mee ergens in een donkere hoek. “Is Dean altijd zo ‘smooth’ bij vrouwen die hij niet eens kent?” vraag ik grijnzend aan Sam. “Jups. Altijd. Meestal is het wel irritant. Maarach. Hij is mijn broer.” Begrijpend knik ik. “Dus…” mompel ik, “weten jullie of hier in de buurt een hotel of iets is?” “Een paar kilometer verderop is er een hotel. Wij gaan ons daarook vestigen.” Snel knik ik. Lief glimlacht hij naar mij. OhGod… Waarom heeft hij zo’n sexy lach? Snel kijk ik blozend naar de tafel, en drink wat van mijn whiskey. “CAR VERMOORD ME!” hoor ik plots. Snel kijk ik om. Snel pakt ze mijn drinken af, en slaat het achterover. “Ik heb met Dean gezoend!” Verbaast kijk ik haar aan, maar barst dan in lachen uit. Snel loopt ze naar buiten, terwijl Dean nog roept; “Wat heb je van me gestolen?!” Snel neem ik afscheid van Sam, en loop achter Kat aan. Lachend stap ik met haar de mustang in. “Je hebt Dean gezoend? Serieus? Hoe was het?” Kwaad kijkt ze me aan en negeert de vraag, “zoek een hotel op in de buurt, ik heb nood aan rust.” “No need, ik weet al een hotel zijn, een paar kilometer verderop.” “Goed…” mompeld ze. En drukt het gaspedaal in.

Reageer (1)

  • KatRaven

    GENIAAL!!!!! Love it!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen