Untill i found you ||178|| Tom
Tom
Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik naar Amynthas. In mijn handen houdt ik een ring. Het is een simpele ring, een ringetje met daarop een diamantje.
'J-ja, ja, ja natuurlijk!' Met een brede glimlach vliegt Amynthas me om mijn nek. Ik sla mijn armen om haar heen. Haar buik zit nu even in de weg, maar het is het allemaal waard.
Nadat ik haar losgelaten heb, schuif ik de ring om haar vinger. 'Hij past!' Ik grinnik zacht en druk een kus op haar lippen. 'Ga maar weer naar achteren en doe rustig aan.' Amynthas drukt nog een kus op mijn lippen, waarna ze opgetogen naar achteren loopt. Ik pak mijn gitaar weer op en met een glimlach die niet van mijn gezicht af te slaan is. Niet dat dat zo gek is, ik heb me zojuist verloofd met het mooiste meisje op aarde!
Ik heb altijd gedacht dat Bill degene was die als eerste zou gaan trouwen. Hij was altijd diegene die geloofde in liefde op het eerste gezicht, die geloofde in ware liefde. Al die tijd heb ik geloofd dat het niet waar was, ware liefde bestaat niet. En anders was ik er niet voor gemaakt. Maar niks blijkt minder waar te zien. Ware liefde bestaat dus wel en ik heb het gevonden.
Amynthas komt naar me toe waggelen en drukt een kus op mijn lippen. 'Je was geweldig,' fluistert ze en drukt weer een kus op mijn lippen.
'Get a room!' roept Georg. Ik laat Amynthas los en steek mijn middelvinger naar hem uit. 'Zoek zelf toch een vriendin,' grijns ik. Georg schudt zijn hoofd. 'Nee, ik denk dat ik nog maar even blijf genieten van mijn single-life.' Ik pak Amynthas haar hand en hand in hand lopen we de kleedkamer.
Sorry! School is weer begonnen bij mij en het is een gekkenhuis ;[ Stukjes zullen dus mogelijk niet meer zo snel komen ;[
Love, Charlotte - aka Niallene
Reageer (4)
Georg had toch Senna? En die was toch ook zwanger?
1 decennium geledenMaar goed, het is een goed verhaal! I love it!
Geweldig geschreven!
1 decennium geledenSchool zit altijd in de weg wat dat betreft..
1 decennium geledenSnel verder!!
They are such a cute couple!
1 decennium geledenGeen probleem, school is wel vaker een spelbreker bij het schrijven van verhalen en ik begrijp het dus wel, dat we wat langer zullen moeten wachten op nieuwe deeltjes.
x