{Narnia}When two enemies fall in love[One hundred and sixty-three]
Kim De Selder :'D
Kim De Gélder heeft dat kinderdagverblijf in Dendermonde overvallen ö
En dat deden ze ook. Ze gingen het bos in, zoekend naar de vampiers.'Enig idee hòe we ze kunnen roepen?'vroeg Evi en keek haar tweelingzus aan,die haar schouders ophaalde.'Ze hadden toch gaves'vroeg Susan,'Misschien heel hard denken dat we ze nodig hebben of het hen laten voelen?''Dan weten ze het al lang,'verbeterde Edmund haar.'Gewoon roepen?'stelde Bella voor.'Ik kan op mijn vingers fluiten,'zei Alex.'Oh,ik vind het helemaal niets,'jammerde Megan.'Ik wel,'glunderde Raven,'Vampiers..geweldig!''Maar Alica en Cedric zijn nog beschaafd denk ik,'zei Peter,'Laten we ze roepen,Alex,jij fluit.''Kunnen we de Andalusianen gewoon niet verslaan zonder vampiers?'vroeg Gabrielle bang,'Ik vind ze nogal eng.'En dan,uit het niets legde iemand een koude en witte hand die wel van marmer leek om haar schouder.Natuurlijk gilde ze het uit en keek Alicia,want zij was diegene die het had gedaan,geschrokken aan.'Jullie hebben onze hulp nodig,'zei Cedric zo snel dat zijn lippen nauwelijks leken te bewegen,'Onze hulp bij de oorlog.' Caspian knikte serieus en greep Susans hand om haar te beschermen.'En die zijn we bereid te geven,'zei Alicia sensueel.Ze zagen dat ze haar heldergroene bladerenjurk had ingeruild voor een lavendelkleurige zijden jurk.Aan haar nek bengelde een sneeuwklokje.De meiden werden direct wat jaloers op haar want door haar schoonheid lagen de jongens zeker aan haar voeten en deden ze vast alles wat ze vroeg.'Ja,'zei Cedric serieus en zijn bruine krullen wiegden zachtjes mee met de wind,'De Andalusianen mogen Narnia niet overnemen.''Dat is waar,'zei Edmund en keek in het rond,'Met hoeveel zijn jullie?''Hopelijk niet met teveel..,'fluisterde Evi tegen Nathalie.'O,dat zal ik laten zien,'zei Alicia,kneep haar ogen dicht en leek zich erg te concentreren.Een beetje later verschenen er een twintigtal vampiers uit het struikgewas.Lucy liep snel naar Peter en Susan,en Gabrielle naar Selena.De vampiers losten geen enkele seconde hun blik af hen.'Jullie weten waarover het gaat,'zei Alicia op dezelfde snelle manier als Cedric in het begin,'De oorlog.''We helpen,'zei een vampier met mysterieuze,donkerpaarse ogen.'Ja,dan hebben we opeens veel voeding,'giechelde er eentje met blonde krullen.De meisjes keken haar walgend aan.'Door onze voorspellingen weten we wanneer en waar.Bij het water,en als het klopt,morgen.We zullen er zijn.'En nadat ze een keer met hun ogen hadden geknipperd,waren ze verdwenen als sneeuw voor de zon.
Reageer (3)
morgen!!!!!!!!!
1 decennium geledenpaniek paniek. Moet ik dringend nog wat gaan oefenen op boogschieten!!!
echt super geschreven
Normaal gesproken zijn vampiers eng, maar in dit verhaal zijn ze cool! ><
1 decennium geledenOké, ik zat in de buurt met Miraz. x)
1 decennium geledenYeaaah! Zolang ze de Andalusianen maar eten vind ik het best.
Snel verdééér.
xx