Foto bij OO2 - Hey you challenge

Pov : Niall

Een meisje in shorts en een shirtje loopt het hutje in. Haar benen zagen er geweldig uit. Ik schud haar de hand en glimlach ‘’Niall Horan’’. ‘’Madison Laporche’’. Ik laat haar hand los en ga weer op m’n stoel zitten.
‘’Goed, nu we er allemaal zijn, kan ik beginnen waar we deze zomer hier voor zijn’’begint Logan, de hoofd.
‘’Deze zomer, zijn er weer nieuwe kinderen, en die verwachten hier de mooiste zomer van hun leven te krijgen, en die gaan wij hun bezorgen. Als speciale gast is er deze zomer Niall Horan’’. Ik steek m’n hand op. ‘’Ik en Amber zorgen ervoor dat alles goed verloopt, zonder verwondingen, Mike doet de sportieve activiteiten, Madison jij helpt met de activiteiten, verleent eerste hulp en doet samen met Niall de catering en kampvuren, Niall, naast dat zorg je voor wat gezelligheid in de avonden, en kan je eventueel meedoen met de activiteiten’’vervolgd Logan zijn verhaal. Ik knik ‘’prima’’.
‘’Ik zie Niall al activiteiten doen’’zegt Madison sarcastisch. ‘’hey, als ik val, en ik bloed dood, ben jij degene die voor me moet zorgen’’grijns ik. Ze rolt met haar ogen. ‘’Nou Madison, niet zo flauw, we weten allemaal hoe jij was vorig zomer’’.
Wanneer de meeting klaar was liep ik de hut uit.
Mike kwam naar me toe gelopen ‘’ben je van plan mee te doen met de activiteiten?’’vroeg hij. ‘’Natuurlijk’’lach ik en kijk naar Madison wanneer ze de hut uitloopt. ‘’Komt ze hier vaker?’’vroeg ik terwijl ik haar na keek. Hij knikt ‘’elke zomer, ze doet misschien niet veel, maar ze is onmisbaar, aangezien ze haar EHBO-diploma heeft en met haar temperament de kinderen een beetje in toom houdt.
Ik grijns ‘’ze klinkt als een iemand met een hart van steen’’. ‘’valt mee, als ze je vertrouwt, kan ze echt verhalen vertellen’’. ‘’cool, maar ik ga m’n hut klaarmaken’’. Hij knikt ‘’is goed, om 8 uur is de kampvuur’’. ‘’is goed’’. Ik loop naar m’n hut en sluit de deur achter me dicht. Ik keek naar m’n Iphone en zie een w’app van Zayn
Zayn Malik > Niall Horan:
Dude, kan je het nog volhouden in kamp saai?
Niall Horan > Zayn Malik :
Haha, doe niet zo vervelend, ik zie hier tenminste genoeg chicks in bikini’s en nu jij.
Zayn Malik > Niall Horan :
Veel plezier, maar hou je je wel een beetje bezig met songteksten?.
Niall Horan > Zayn Malik :
Komt goed, zeg Hi voor me tegen de anderen.
Ik leg m’n mobiel weer weg en loop met m’n koffer naar boven en stop alle kleren in de kast.
Wanneer ik klaar ben ga ik naar buiten om de boel een beetje te verkennen. De kinderen zaten of in het zand, of in het water.
Ik zie Madison voor haar hutje zitten in bikini en met een tijdschrift. Ik loop haar kant op. ‘’Ga weg, je blokkeert de zon’’. ‘’Ook hallo’’. Ze keek me aan vanaf de randen van haar zonnebril. ‘’Wat lees je?’’vroeg ik terwijl ik haar tijdschrift afpak. ‘’Zeg, je mag misschien beroemd zijn, maar als je iets wilt pakken moet je het alsnog vragen’’zegt ze terwijl ze het weer uit m’n handen grist.
Ik grijns, dit kan nog een leuke zomer gaan worden vol met verassingen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen