Chapter 35
Pov; Katherine 'Kat' Raven
Mijn ogen gaan naar de tak die wel erg veel op een hand lijkt. Dean staat op en blijft twijfelend staan. ‘wat is er?’ vraag ik aan hem. Hij wijst op het scherm en dan zie ik de Shtriga op Michael af lopen. ‘we moeten nu iets doen’ zegt Carly. Ze loopt al op de kamer af maar Dean houdt haar tegen. Gelijk kijk ik naar hem. ‘we moeten wachten tot hij zich voed!’ ik moet moeite doen om niet Dean zijn handen van Carly af te halen. Om iets anders te doen open ik de deur en roep dat Michael onder het bed moet liggen. De Shtriga kijkt geschokt mijn kant op en ik begin te schieten. Al snel voel ik iemand naast me komen en ook schieten. We missen allebei. Ik stap verder de kamer in en Sam en Carly komen ook naar binnen. Voor we er erg in hebben valt de Shtriga Carly aan. Ik voel hoe mijn hart een meter naar beneden valt. Vooral als ik hoor dat mijn geweer leeg is. In paniek kijk ik naar Dean die naast me staat. Hij doet niets. Sam duwt me aan de kant en schiet de Shtriga dan neer. Carly begint te hoesten en komt omhoog. Even blijven we allemaal stil staan. Dan komt Dean in beweging en schiet de Shtriga nog een keer extra neer. Ik draai me snel om en ren uit het huis. Carly was bijna dood doordat Dean en ik niets deden. Als er ooit wat met Carly gebeurt dan kan ik bobby nooit onder ogen komen. Gefrustreerd schop ik tegen een container aan en ga er naast zitten.
‘je moet jezelf niet de schuld geven’ ik kijk op naar Dean en sta op. Voor hij wat kan doen heb ik hem al in zijn gezicht geslagen. ‘ik haat je! Jij hebt gezegd dat er niets met Carly zou kunnen gebeuren omdat ze te oud zou zijn! Jij had nog kogels en je schoot niet!’ schreeuw ik uit. Dean kijkt me woedend aan en duwt me dan hard tegen de container. ‘het is niet alsof ik jou wel aardig vind! Maar je moet het me niet kwalijk nemen dat jij al je kogels had opgebruikt’ ik ruk me los en loop terug naar het huis. ‘Carly we gaan!’ ik duw de deur dicht en zie opeens 2 rode hoofden. Sam en Carly kijken gelijk de andere kant op. Ze kijkt even blozend naar Sam en loopt dan naar me toe. Ze zwaait nog een keer naar hem en loopt weg. Ik krijg gelijk een geamuseerd lachje om mijn mond en kijk naar Sam. ‘bedankt Sam, voor het redden van Carly’ hij knikt en ik draai me om. Weer blijf ik staan. ‘en… zeg tegen Dean dat hij zijn tassen mag controleren en als hij ons nog een keer ziet mag hij me zeggen wat hij mist’ met een knipoog sluit ik de deur en loop naar de auto. ‘wat is onze volgende zaak?’ vraag ik. Carly opent de laptop en begint te zoeken. ‘hoe was de kus?’ Gelijk is Carly rood als een tomaat terwijl ik lachend gas geef. Zo snel mogelijk weg van die Dean… Sam was nog niet zo erg maar Dean was niet te harden.
Er zijn nog geen reacties.