4. De leerlingenkamer.
Ik keek nog even naar de ceremonie en de jongen die daarstraks zo onaardig tegen me had gedaan was nu aan de beurt. Hij ging op het krukje zitten en de hoed zei gelijk toen hij op zijn hoofdstond: ‘Zwadderich’. Wow dat was overduidelijk. De jongen kwam naast me zitten en stelde zich voor als Draco. We praatte even totdat de speech van Perkamentus begon. Na de speech verscheen het eten op tafel. Het was het grootste diner dat ik ooit had gezien! Honderden schalen vol met zon beetje al het eten dat je kunt bedenken! Na het diner bleef iedereen nog even zitten , en kwamen de klassenoudsten ons op halen. We liepen naar de kerkers , en we stopte voor een muur met erop een soort schild van een slang. De klassen oudsten (De klassenoudsten heet: Monet.) mompelde: ‘Slisseltong’. De slang op het schild maakte een paar bewegingen , en uit het schild klonk een klik. Monet opende de deur en we liepen met haar achterna. De jongenszalen zijn links en de meidenzalen rechts. Een meisje kwam naar me toe gelopen en ze vroeg of ik al wist waar ik sliep. Ik schudde mijn hoofd. Ik keek eventjes of een bordje en daarop stond: ‘ Anouk , Alura , Esra en Patty.’ Ik liep de kamer in en zag het zelfde meisje die net aan mij vroeg of ik al wist waar ik sliep daar zitten. ‘Eh hoi, ik ben Anouk’ zei ik. Het meisje antwoorde met: ‘Heeeeee, ik ben Alura.’ Ik zette mijn koffer bij een bed en ging op het bed zitten. Ik pakte mijn koffer uit, en deed het gewaad van zwadderich aan.
Reageer (4)
whiiiiiiiiiiiiiiiii
1 decennium geledenAlleen meer reacties.
1 decennium geledenGa nou eens verduuuur
1 decennium geledenWoesh Alura Laura Match
1 decennium geleden